Velkommen

Velkommen til bloggen min. Jeg driver med scrappbooking og lager LOer og kort.
En Lo er en fotoside som er pyntet litt mer enn en vanlig fotoside.
I bloggen kommer jeg til å legge ut noe av det jeg lager.

lørdag 23. oktober 2010

Vintage julekort

Jeg har laget mitt første vintage julekort. Papirene her er fra Maja Design og Ladybug.
Stempelet er fra Hänglar og er farget med Promarkers.
Hud: Blush og Ivory
Hår. Gold, Saffron og Vanilla.
Klær og sko: Burgundy, Cardinal Red, Crimson og Ruby. Warm Grey 1, 2, 3, 4 og 5.
Skilt: Chestnut, Cocao, Cinnemon og Tan.

Kortet er med på følgende utfordringer:
Deligthful Challenges - Christmas.
The Crafty Pad - Distressed or torn edges. - I have both.
Moving along with the times - Use Promakers. This Challenge is sponsored by Letraset.
Charisma Challenge - Vintage.
Fussy and Fancy Friday - Winter Wonderland.
Tuesday Throwdown - Anything goes.

Dette julekortet blir også sendt inn til julekortkonkuransen hos Scrappekammeret.

11 kommentarer:

  1. Kjempe koselig julekort Merethe - jeg bare digger de Maja Design arka - begynte å "spare" på dem, men fant ut at det bare var tull, så nå har jeg nesten brukt opp alle;)

    Satt akkurat å fant fram Hängler julestemplene mine jeg også - de er bare kjempe fine mange av dem:)

    Ønsker deg og dine en flott helg:)

    Klem fra Tone

    SvarSlett
  2. WOW this is stunning, What a sweet image and you have coloured her in so well. thanks for joining in with us on MAWTT this week Hazelxoxo

    SvarSlett
  3. Super card, lovely colours and fabulous distressing. :)
    Thanks for sharing it with us at our Crafty Pad Challenge. :)

    xxDebbie The Crafty Pad Stamp Designs.

    SvarSlett
  4. a really beautiful creation, your colouring is lovely! Thanks for joining in this week at the Charisma Cardz challenge! Gemma :)

    SvarSlett
  5. Fab card, love your DP & the image is beautifully coloured!
    Thank you for joining us at MAWTT this week! Good Luck! Hugs Shell xx

    SvarSlett
  6. Stunning card, cute image and lovely papers. Thanks for joining in at The Crafty Pad this week.

    Pat xx

    SvarSlett
  7. Kjempefint kort Merethe :) Du er så flink å fargelegge motivene. Stilig at du har brukt stifter på kortet.
    Hilsen Ann Elin

    SvarSlett
  8. This is a beautiful Vintage creation. Thank you for playing with Charisma this week.
    xx Vee

    SvarSlett
  9. Just love those hanglers.:). great card.
    Thanks for joining DC.

    Rosalien

    SvarSlett
  10. your coloring is fantastic! thanks for joining us at MAWTT :)

    SvarSlett
  11. Beautiful card, love the image and distressing. Thanks for sharing with us at Fussy and Fancy.

    SvarSlett

Tusen takk til dere som er innom og legger igjen hyggelige kommentarer :)

Many thanks to you who are visiting and leaving nice comments:)