Velkommen

Velkommen til bloggen min. Jeg driver med scrappbooking og lager LOer og kort.
En Lo er en fotoside som er pyntet litt mer enn en vanlig fotoside.
I bloggen kommer jeg til å legge ut noe av det jeg lager.

søndag 17. oktober 2010

LO Spent

Enda en LO jeg har laget med tanke på Scrappehuset sin utfordring - Skap ditt mesterverk. Denne LOen er en typisk gutteLO for meg, uten masse stæsj.
Jeg har tolket oppgaven slik at jeg lager noe som er min stil og typisk meg... det er viktig for meg at det er bildene som er i fokus. Tekst er også viktig. Det behøver ikke være mye, men noe tekst må jeg nesten alltid ha med.
Motivet her er eldstemann, litt før vi skal dra til hans aller første skoledag.

3 kommentarer:

  1. Hei igjen:)

    Veldig enig med deg - bilder og tekst er veldig viktig:) Han ser så stolt ut på bildet der.
    Flott dokumentasjon:)

    SvarSlett
  2. Helt hærlig!!
    Ny sekk er jo et stort høydepunkt, og denne LOen beskriver jammen det!!
    Tusen takk for ditt mesterverk!

    SvarSlett
  3. Stilig effekt av å bruke denne flotte blåfargen mot det svarte. Alltid en vinner når man plukker mønsterark ut av farger på bildene. :)
    Fine bilder du har scrappet. :D

    Kjekt at du deltar! :D

    SvarSlett

Tusen takk til dere som er innom og legger igjen hyggelige kommentarer :)

Many thanks to you who are visiting and leaving nice comments:)