Velkommen

Velkommen til bloggen min. Jeg driver med scrappbooking og lager LOer og kort.
En Lo er en fotoside som er pyntet litt mer enn en vanlig fotoside.
I bloggen kommer jeg til å legge ut noe av det jeg lager.

fredag 15. oktober 2010

Julekort

Julekort med papir fra Maja Design, dersom dere ikke har oppdaget det ennå så elsker jeg papir derfra :) Stempelet er fra Whiff of Joy ( og for de som ikke har skjønt det heller - jeg digger disse stemplene :) ) og det er farget med Promarkers ( som også er min store favoritt :D ).
Fargene jeg har brukt:
Musepels: Blush, Warm Grey 1, 2, 3, 4 og 5.
Blader og bær: Pine og Crimson.
Klær: Burgundy, Cardinal Red, Crimson, Ruby, Satin og Blender.
Lykt og lys: Cool Grey 1, Crimson og Pastell Yellow.
Tekststempelet er fra Kreativ Hobby.

Kortet er laget etter ukesn skisse hos The Sweet stop.
Anonyme Scrappere - Jul.
2 Sisters - Animal fun.
Kreativ Hobby - Julekort.
Papertake Weekly challenge - 3 of a kind.
Christmas Stampin All Year Long - inspiration picture.
A Spoon Full Of Sugar - Winter wonderland.

Jeg sender også dette kortet inn til julekortkonkuransen hos Scrappekammeret.

Med dette kortet ble jeg Topp 3 hos 2 Sisters.

6 kommentarer:

  1. How sweet is this? I love your papers. Thanks for playing along with The Sweet Stop!

    SvarSlett
  2. Kjempehyggelig julekort.Flotte mønsterark du har brukt. Nydelig fargelagt motiv også. :-)

    SvarSlett
  3. For et kjempeherlig kort, flotte mønsterark og nydelig pynt. :)
    Takk for at du deltar hos AS.
    Klem, Anne.

    SvarSlett
  4. Such a cute image and lovely christmas card Merethe. Thanks for joining us at Papertake Weekly this week. x

    SvarSlett
  5. nommen, så herlig ei lita mus da...og så koseig et kort.....skal si du er i god sving på julekortfronten....flinka

    SvarSlett
  6. Precious image and card! Thanks for playing at The Sweet Stop!

    SvarSlett

Tusen takk til dere som er innom og legger igjen hyggelige kommentarer :)

Many thanks to you who are visiting and leaving nice comments:)