Velkommen

Velkommen til bloggen min. Jeg driver med scrappbooking og lager LOer og kort.
En Lo er en fotoside som er pyntet litt mer enn en vanlig fotoside.
I bloggen kommer jeg til å legge ut noe av det jeg lager.

onsdag 20. oktober 2010

Lilla jentekort

Jeg falt veldig for disse arkene fra Papirdesign. Synes lilla ark har vært vanskelig å finne. Derfor måtte disse også brukes mer på kort. Dette er et 5x5 kort. Stempelet er fra The Greeting farm og er farget med Promarkers.
Hud: Blush og Ivory.
Hår: Chestnut, Cocao, Cinnemon og Saffron. Lilla: Amethyst, Lilac og Lavender.
Grå: Warm Grey 1, 3 og 5.

Blomsten er en dies fra QK og har fått seg et lag med "Crakle lim"

Scrappekammeret - lag noe jentete...
Party time Tuesday - Anyting goes, men det må være et bursdagskort.
I Did it Creations - make a card for a girl.
Marks finest paper - stitching, real or faux. Mine is faux.
Pear tree design - Free for all.

17 kommentarer:

  1. Så flott kort =) Nydelig fargelagt!! =)

    SvarSlett
  2. Kjempeflott og ikke minst stilrent kort. fint motiv, og den puncheren likte jeg <3

    SvarSlett
  3. Stilig kort Merethe.
    Likte stempelet og selvfølgelig lillafargene :)
    Bra at du tar med hvilke promarkerfarger du bruker.
    Hilsen Ann Elin

    SvarSlett
  4. Beautiful card!! Fabulous coloring.
    Thanks for joining us at Speedy's Friends.

    SvarSlett
  5. I love this shopping cutie!! What a fun design!

    Thank you, Merethe, for sharing this beautiful card with the Friends of Speedy the Cat in this week's stitching challenge!

    SvarSlett
  6. "Rent og pent" :) Flotte lilla farger og kjempefint fargelagt:)
    Go klem

    SvarSlett
  7. Awesome card. I love the colors and your coloring is beautiful. Thanks for joining us at I Did It Creations.

    SvarSlett
  8. Herlig og girly! Skjønner godt at du liker det lilla arket der, det var veldig stilig.
    Tuusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
    Klem, Yvonne

    SvarSlett
  9. Kjempeflott Merethe :-) Jeg er også veldig glad i lilla! Herlig motiv du har valgt her; og flott papir.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret.
    Klem Guro

    SvarSlett
  10. For et kjempe lekkert et kort, nydelig lilla!!! Jeg har også brukt det arket, nydelig!!

    ;0)Gry-Beate

    SvarSlett
  11. Fab card.

    Thanks for joining us over at PTD, and good luck!

    Lou x

    SvarSlett
  12. Wonderful card! Thanks for playing with Speedy's Friends!

    SvarSlett
  13. Så lekkert et kort og nydelig fargelagt:)

    SvarSlett
  14. så utrolig fint kort! jeg er helt enig i at lilla kort er vanskelige å finne, så disse må jeg finne meg ^_^

    takk for at du deltar hos scrappekammeret.
    klem fra Laila

    SvarSlett
  15. I love it...cute!! Thanks for partying with us this week at Party Time Tuesdays!

    SvarSlett
  16. Beautiful coloring! Thanks for sharing with us at Party Time Tuesdays.

    SvarSlett
  17. Et herlig kort Merethe! Nyyydelige fargekombinasjoner og superflott malt motiv! Lekkert hår på jenta ;)
    Takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
    Scrappeklem fra Anette ;)

    SvarSlett

Tusen takk til dere som er innom og legger igjen hyggelige kommentarer :)

Many thanks to you who are visiting and leaving nice comments:)