Velkommen

Velkommen til bloggen min. Jeg driver med scrappbooking og lager LOer og kort.
En Lo er en fotoside som er pyntet litt mer enn en vanlig fotoside.
I bloggen kommer jeg til å legge ut noe av det jeg lager.

mandag 25. oktober 2010

Nissekort

Dette flotte stempelet fra Ladybug fikk jeg låne av Elisabeth J. da jeg var på treff i Scrappeklubben i Holmestrand. Takk :)
Papiret er fra 3ndypapir. Stempelet er farget med Promarkers.
Fargene jeg har brukt:
Hud: Blush og Ivory
Klær: Poppy, Berry, Red, Satin og Blender.
Sko: Walnut, Henna og Cinnemon.
Sekk: Walnut og Henna.
Reinsdyr: Chestnut, Cocao, Cinnemon og Tan.
Sløyfe: Red.
Blader: Holly.
Snø og skjegg: Satin og blender.

Kortet er med på følgende utfordringer:
The Crafty Pad - Christmas.
All sort - Spots and stripes.
Tuesday throwdown - Anything goes.
Sentimental Sundays - Distressing.
Moving along with the times - Use Promakers. This Challenge is sponsored by Letraset.

Dette julekortet blir også sendt inn til julekortkonkuransen hos Scrappekammeret.

10 kommentarer:

  1. Kjempeflott Julekort. Det motivet har jeg ikke sett før. Det var jo kjempesøtt. Fine mønsterark du har brukt på kortet. Motivet var nydelig malt.

    SvarSlett
  2. Oooh super sweet card - just adore this. :) Thanks for sharing it with us at the Crafty Pad challenge this week. ;)
    xxDebbie The Crafty Pad Stamp Designs

    SvarSlett
  3. What a great card. Love the papers and that fun image. Thanks for joining us at Delightful Challenges.
    Hugs!
    Cec

    SvarSlett
  4. Et nydelig julekort, Merethe!! Så herlig motiv og nydelige mønster ark. Kjempe smart med røde retro blomster bak hvite snøkrystaller:-)

    Ha en fin og kreativ uke!
    klem Laila.

    SvarSlett
  5. Fabulous card, great image and colours. Thanks for joining us over at MAWTT this week. hugs Heidi xx

    SvarSlett
  6. Gorgeous card - that image is adorable!
    Thanks for playing along with my Spots & Stripes challenge at Allsorts this week.
    Good luck
    Debs xx

    SvarSlett
  7. Gorgeous card, just love that rich colour! Cute image too!
    Thank you for joining us at MAWTT this week! Good Luck! Hugs Shell xx

    SvarSlett
  8. gorgeous!! thanks for joining us at MAWTT :)

    SvarSlett
  9. This card is adorable. Thanks for joining us at SS.

    SvarSlett
  10. nydelig kort med et superherlig stempel

    SvarSlett

Tusen takk til dere som er innom og legger igjen hyggelige kommentarer :)

Many thanks to you who are visiting and leaving nice comments:)