Velkommen

Velkommen til bloggen min. Jeg driver med scrappbooking og lager LOer og kort.
En Lo er en fotoside som er pyntet litt mer enn en vanlig fotoside.
I bloggen kommer jeg til å legge ut noe av det jeg lager.

søndag 17. oktober 2010

LO Flettejenter

En LO som er ganske typisk meg når jeg lager jenteLOer. Da går det veldig ofte i rosa. Blomsterranken har jeg selv laget med diverse pynt og blomster. Det var gøy og det kommer jeg til å gjøre mer av.
Loen er laget med tanke på Scrappehuset sin utfordring - skap ditt mesterverk. Jeg har tolket oppgaven slik at jeg lager noe som er min stil og typisk meg... det er viktig for meg at det er bildene som er i fokus. Det betyr ikke at jeg ikke kan pynte LOene mine, men bildene skal komme mer fram enn pynten. Tekst er også viktig. Det behøver ikke være mye, men noe tekst må jeg nesten alltid ha med.
Motivet her er mine to herlige døtre.

3 kommentarer:

  1. Kjempesøt LO du har laga Merethe:)
    Gratulerer med topp 3 hos musikkstua.
    Hilsen Ann Elin

    SvarSlett
  2. Hei Merethe!!:)

    Så hyggelig at du ble inspirert av utfordringen vår. Vi håper vi får se mer fra deg inne hos oss
    i Huset :)

    Kjempeflott LO du har laget - herlig rosa!!
    Blomsterranken var NYDELIG :)

    Takk for at du deltar :)

    SvarSlett
  3. Så lekkert!!!
    Skikkelig rosa og hærlig!! En virkelig gladLO dette!! Tusen takk for at du ble med, med DITT mesterverk!!!

    SvarSlett

Tusen takk til dere som er innom og legger igjen hyggelige kommentarer :)

Many thanks to you who are visiting and leaving nice comments:)