Velkommen

Velkommen til bloggen min. Jeg driver med scrappbooking og lager LOer og kort.
En Lo er en fotoside som er pyntet litt mer enn en vanlig fotoside.
I bloggen kommer jeg til å legge ut noe av det jeg lager.

søndag 31. oktober 2010

Julekort

Et av mine siste julekort, er bare noen få igjen nå. Kortet er laget med herlige mønsterpapir fra Maja Design. Har ogå brukt diverse dieser fra både Spellbinders, Magnolia og QK. Stempelet er fra Whiff of Joy og er farget med Promarkers.
Fargene jeg har brukt:
Hud: Blush og Ivory.
Hår: Gold, Saffron og Vanilla.
Ørevarmere, Sko ++: Warm Grey 1, 2, 3, 4 og 5.
Klær: Burgundy, Cardinal Red, Crimson og Ruby.

Scrapperiket - Tag
Stampavie and more - Christmas.
A Spoon ful of Sugar - Die cuts or Punches.
Friday Sketches - Skretch/skisse.
Whiff of joy - Distressing.
Dette kortet blir også sendt inn til julekortkonkuransen til Scrappekammeret.

5 kommentarer:

  1. nydelig julekort i flott oppsett. flotte detaljer.

    SvarSlett
  2. Such a lovely christmas card! The image is so cute and colored perfectly! Fantastic!

    Thanks for joining us at SAM this week.

    Hugs, Kiki

    SvarSlett
  3. Så flott kort du har laget :)

    SvarSlett
  4. Så flott julekort, Merethe!
    Nydelig malt motiv og fine farger.
    Takk for at du deltar hos WOJ Challenges,
    Klem, Anne :)

    SvarSlett
  5. Kjempeherlig kort, så flott pyntet! :)
    Takk for at du deltar hos AS.
    Klem, Anne.

    SvarSlett

Tusen takk til dere som er innom og legger igjen hyggelige kommentarer :)

Many thanks to you who are visiting and leaving nice comments:)