Velkommen

Velkommen til bloggen min. Jeg driver med scrappbooking og lager LOer og kort.
En Lo er en fotoside som er pyntet litt mer enn en vanlig fotoside.
I bloggen kommer jeg til å legge ut noe av det jeg lager.

lørdag 2. oktober 2010

Minijulekort

Et lite julkort i 5x5, med juleark fra Maja Design. Teksten er også hentet fra stripen nederst på arket.
Stempelet er fra Whiff of Joy og er farget med Promarkers.
Musepels: Warm Grey 1, 3 og 5 og Blush.
Blader: Holly
Klær: Burgundy, Lipstick Red, Satin og Blender.
Lykt og lys: Cool Grey 1, Pastell Yellow og Burgundy.
Kortet er laget til følgende utfordringer.
Charisma Cardz - Christmas Crafting.
Creative Inspirations - Christmas in September.
Paper Pretties - animal.

4 kommentarer:

  1. Kjempe nydelig julekort. Smart å lage slike småkort. Jeg gir bort litt blomster i julen, så takk for inspirasjonen!!

    ;0)Gry-Beate

    SvarSlett
  2. åh,,,, denne var bare sååååå skøn
    klemmmmm

    SvarSlett
  3. sweet card
    Thanks for playing along at Charisma this week
    AllisonX

    SvarSlett
  4. Super cute card, thanks for playing at Charisma.
    Sally. x

    SvarSlett

Tusen takk til dere som er innom og legger igjen hyggelige kommentarer :)

Many thanks to you who are visiting and leaving nice comments:)