Velkommen

Velkommen til bloggen min. Jeg driver med scrappbooking og lager LOer og kort.
En Lo er en fotoside som er pyntet litt mer enn en vanlig fotoside.
I bloggen kommer jeg til å legge ut noe av det jeg lager.

lørdag 12. juni 2010

Vintagekort

For noen uker siden laget jeg mitt første vintagekort. Dette kortet ble forrige dagen kjøpt av sjefen min. Hun ønsket seg ett til. Så da gikk jeg i gang da - her er resultatet av mitt andre vintagekort.
Har brukt bazzill og restepapir.
Bildet er fra Gudrun Loennecken.
Blonden har jeg farget i kaffe for å få riktig farge.
Billetten har jeg laget selv.
Jeg laget det til utfordringen hos Vintage Udfordring - oppgaven er å bruke blonder.

6 kommentarer:

  1. Nydelig kort i vintagestil!!Flott bruk av blonde og et herlig motiv! Vil tro mottaker blir fornøyd dette flotte kortet!
    Takk for du deltar på Vintage utfordring!
    Klem Mette

    SvarSlett
  2. For et utrolig vakker vintage kort, Merethe! Nydelige blonder, søtt motiv og herlige farger.

    Ha en fin lørdags kveld! KLem Laila.

    SvarSlett
  3. hi love youre card good luke by by tanja dutch girl

    SvarSlett
  4. Åhhh så nydelig det var :) Delikate farger og flott oppsett:)

    SvarSlett
  5. LÆkkert kort og flot billede. Dufter kortet af kaffe efter farvning med kaffe?

    Tak for deltagelsen i vintageudfordringen. :)

    SvarSlett
  6. Takker..
    Ja Benita, det lukter litt kaffe av kortet nå, men hvor lenge lukta sitter vet jeg ikke helt :)

    SvarSlett

Tusen takk til dere som er innom og legger igjen hyggelige kommentarer :)

Many thanks to you who are visiting and leaving nice comments:)