Velkommen

Velkommen til bloggen min. Jeg driver med scrappbooking og lager LOer og kort.
En Lo er en fotoside som er pyntet litt mer enn en vanlig fotoside.
I bloggen kommer jeg til å legge ut noe av det jeg lager.

mandag 14. juni 2010

Sommerkort nr 3

Mitt sommerkort nr 3.
Jeg har kost meg med å lage kort med disse papirene. Stempelet her er fra Whiff of Joy og er farget med promarkers.
Kortet er laget etter skissen hos Friday Sketchers.
Nordsalten Hobbyklubb - Flower power.
Stampin for the Weekend - tema er sommer.
"God sommer" teksten har jeg laget selv i Illustrator.

2 kommentarer:

  1. Sommerlig og kjempe søtt kort! Nydelig WoJ motiv fargelagt med promakers:-) Så fint det runde stempelet til også.

    Klem Laila.

    SvarSlett
  2. Love the image and the colours you have used!
    Thanks for joining SFTW!
    Hugs Di x

    SvarSlett

Tusen takk til dere som er innom og legger igjen hyggelige kommentarer :)

Many thanks to you who are visiting and leaving nice comments:)