Velkommen

Velkommen til bloggen min. Jeg driver med scrappbooking og lager LOer og kort.
En Lo er en fotoside som er pyntet litt mer enn en vanlig fotoside.
I bloggen kommer jeg til å legge ut noe av det jeg lager.

tirsdag 15. juni 2010

Den herlige musa

Et av de andre små bestillings-kortene mine. På dette kortet har jeg brukt den herlige musa fra Whiff of Joy og den er selvfølgelig farget med Promarkers.
Kortet er laget til følgende utfordringer:
Papertake Weekly Challenge - Ice Creme Flavours - Jordbær og vanilje (Strawberry and vanilla), med sjokoladesaus.
Stampavie and more - de vil se prikker på kortet.
All Sort - de ville se knappert på det du laget.
All that Scraps - knapper og bånd

10 kommentarer:

  1. Så søtt WoJ stempel og fint fargelagt med promakers:-) Flott kort!

    Klem Laila.

    SvarSlett
  2. Nydelig kort! Så tøffe spellbiders. Jeg elsker motivet, den står på handle listen min :O)
    Og den er fargelagt såå fint.

    Hilsen Nina

    SvarSlett
  3. så flink du er å fargelegge! Hærlig motiv og kjempefint kort !!

    SvarSlett
  4. Så herlig kort, Merethe! Jeg er så glad i musa Henry - og du har fargelagt ham så flott.
    Takk for at du deltar hos Stampavie and More denne uken.
    Anne :)

    SvarSlett
  5. A lovely card,
    Thanks for taking part in my challenge over at ALLSORTS this week
    Hugz Fleur xXx

    SvarSlett
  6. Så søtt kort. Har fått veldig sansen for slike småkort jeg også, de er så praktiske å ha liggende og artige å lage.

    Ha en flott sommerdag!
    Klem Kari

    SvarSlett
  7. Hi Merethe,
    Super cute card.
    The image is so fun and adorable.
    Beautiful coloring.
    Have a great day.
    Luv,
    Chelsea

    SvarSlett
  8. This is such a cute card! I love little Henry mouse and the papers are perfect! Thanks for joining in!

    Love Beth xx

    SvarSlett
  9. Herlighet så søtt :)
    Stilige farger du har brukt.
    Hilsen Ann Elin

    SvarSlett
  10. What a fabulous card. Love your ice cream colours! Thanks for joining us at Papertake Weekly...good luck! xx Jenny xx

    SvarSlett

Tusen takk til dere som er innom og legger igjen hyggelige kommentarer :)

Many thanks to you who are visiting and leaving nice comments:)