Velkommen

Velkommen til bloggen min. Jeg driver med scrappbooking og lager LOer og kort.
En Lo er en fotoside som er pyntet litt mer enn en vanlig fotoside.
I bloggen kommer jeg til å legge ut noe av det jeg lager.

søndag 13. juni 2010

Mangle enkle småkort

Fikk en bestilling på små bursdagskort, så jeg laget opp noen. Kortene er 5x5 inch. Med disse fikk jeg brukt endel restepapir også og det er alltid kjekt.

Stemplene her er fra Hänglar og Kreativ Hobby, tekststemplene er fra Norsk Stempelblad.
Motivene er farget med Promarkers.


3 kommentarer:

  1. Så mange fine kort du har laget her da:-)
    Alle små lekre kreasjoner! Fine farger sammen, koselige tekst stempeler og flott fargelagt med promakers:-)

    Ha en fin søndag! Klem Laila.

    SvarSlett
  2. De var fine Merethe. Så mange forskjellige og fine mønstre+farger du har brukt :)
    Hilsen Ann Elin

    SvarSlett
  3. så mange fine !! Likte spesielt godt det nest nederste, det var fresht å sommerlig !!

    SvarSlett

Tusen takk til dere som er innom og legger igjen hyggelige kommentarer :)

Many thanks to you who are visiting and leaving nice comments:)