Velkommen

Velkommen til bloggen min. Jeg driver med scrappbooking og lager LOer og kort.
En Lo er en fotoside som er pyntet litt mer enn en vanlig fotoside.
I bloggen kommer jeg til å legge ut noe av det jeg lager.

søndag 20. juni 2010

Jentekort i blått, grått og rosa

Et lite bestillingskort. Har brukt hvit og grå bazzill og mønsterark fra Maja Design. Stempelet er fra Whiff of Joy og er farget med Promarkers.
Med dette kortet deltar jeg på utfordringen hos Bunny Zoe's Crafts - Nice and girly. Dette er en helt ny utfordringsblogg.

2 kommentarer:

  1. Et nydelig kort med de fine Maja arkene! WoJ motivet så søtt og flott fargelagt også:-)

    Ha en fin kveld! Klem Laila.

    SvarSlett
  2. what a beautiful girly summery card...I love the WOJ image...thanks for joining in with the Bunny Zoe's monthly challenge
    Mina xxx

    SvarSlett

Tusen takk til dere som er innom og legger igjen hyggelige kommentarer :)

Many thanks to you who are visiting and leaving nice comments:)