Velkommen

Velkommen til bloggen min. Jeg driver med scrappbooking og lager LOer og kort.
En Lo er en fotoside som er pyntet litt mer enn en vanlig fotoside.
I bloggen kommer jeg til å legge ut noe av det jeg lager.

tirsdag 8. juni 2010

Sommerkort


Da har jeg begynt å lage sommerkort. Fant noen ark som jeg synes gir de friske fargene av sommer. Har flere kort som skal lages med disse.
Stempelet er fra Sara Key og er farget med Promarkers.

"God Sommer" teksten har jeg laget selv i Illustrator.

Kortet er laget til følgende utfordringer:
The Sweet Stop - det er skissen jeg har brukt.
Stampavie and more - tema er sommer.
A Gem of A Challenge - de ville se bånd og knapper.
Our Creative Corner - lag et kort som betyr sommer for deg.
I love Promarkers - Oppskriften der er 2 papirer, 3 knapper og 1 bånd.

16 kommentarer:

  1. Flott sommer-kort! Fine farger -likte godt den prestekragen din:)
    Klem T

    SvarSlett
  2. REally lovely, love the bright colours, thanks for joining us at I ♥ ProMarkers.
    xx

    SvarSlett
  3. Oh, that's very pretty. I love that image. Thanks for taking part at I ♥ Promarkers this week.

    SvarSlett
  4. Herlig sommerkort du har laget her, friske og sommerlige farger. Man kan jo føle sommaren her, du skjønner det er litt regn her jeg bor. Vil ha tilbake sola hihhi...
    klem

    SvarSlett
  5. ååååååååå dette var nydeligt:) så fine sommerfarger:) dette kortet var til å bli glad av :):)

    SvarSlett
  6. Så lekkert og sommerlig kort ☺ Så flink du var som klarte å få det til å matche med så mange forskjellige utfordringer, snakk om å slå mange fluer i en smekk ☺

    SvarSlett
  7. Nydelig Merethe - oser av sommer og sol!!! Herlig:)

    klem:)

    SvarSlett
  8. Hi Merethe, What a beautiful Summer card you have here. Wonderful image and pretty papers. So cheerful and beautiful.

    SvarSlett
  9. What a pretty card! Thanks for sharing at The Sweet Stop.

    SvarSlett
  10. A Lovely card...cute image...Thank you for joining in with us at A Gem of a Challenge...
    Mandy xx

    SvarSlett
  11. Gorgeous card Merethe, adorable image and fab details.
    luv
    Debby

    SvarSlett
  12. So adorable! Thanks for playing along with the Sweet Stop!

    SvarSlett
  13. What a bright and beautiful summer card. Love the colors and layout. Great use of buttons too. Great job on the summer inspiration challenge. So happy you could join in the fun with us at Our Creative Corner this week.

    SvarSlett
  14. Great take on the challenge at OCC... thanks for joining us:-)

    SvarSlett

Tusen takk til dere som er innom og legger igjen hyggelige kommentarer :)

Many thanks to you who are visiting and leaving nice comments:)