Velkommen

Velkommen til bloggen min. Jeg driver med scrappbooking og lager LOer og kort.
En Lo er en fotoside som er pyntet litt mer enn en vanlig fotoside.
I bloggen kommer jeg til å legge ut noe av det jeg lager.

onsdag 9. juni 2010

Sommerkort nr 2


Sommerkort nummer to - laget med de samme arkene som det forrige.
Stempelet er fra Sara Key og er farget med Promarkers.
"God sommer" teksten har jeg laget i Illustrator.
Kortet er laget til følgende utfordringer:
Friday Sketchers - det er deres skisse jeg har brukt her.
Stampavie and more - tema er sommer.
Our Creative Corner - lag et kort som betyr sommer for deg.

3 kommentarer:

  1. Nydelig sommerkort! Friske og herlige farger:-)
    SK motivet flott fargelagt med promakers:-)

    Ha en fin kveld! Klem Laila.

    SvarSlett
  2. Lekkert sommerkort Merethe.
    Hils mann og barn :)
    Ann Elin

    SvarSlett
  3. Nydelig sommerkort dette også:)) Fint fargelagt!
    God klem T

    SvarSlett

Tusen takk til dere som er innom og legger igjen hyggelige kommentarer :)

Many thanks to you who are visiting and leaving nice comments:)