Velkommen

Velkommen til bloggen min. Jeg driver med scrappbooking og lager LOer og kort.
En Lo er en fotoside som er pyntet litt mer enn en vanlig fotoside.
I bloggen kommer jeg til å legge ut noe av det jeg lager.

torsdag 24. juni 2010

To LOer fra hjertet

Disse to LOene er rett fra hjertet.
Det er ikke ofte jeg scrapper bilder flere ganger, men disse herlige bildene som vi tok i Stavern i påska synes jeg var verdt det.

Scallophjertet har jeg hatt liggende en stund og har ikke klart å bruke det, men til denne LOen passet det jo fint. Tittelen måtte jo bare bli "Det kjæreste vi har".

Min deilige, kjære elskede familie :) En LO uten masse pynt, bare arket i seg selv og de røde hjertene. Ordet family står også på arket, men jeg har framhevet det med Glossy Accents - det kommer ikke fram på bildet. Elsker disse bildene av de aldeles herlige barna mine.

20 kommentarer:

  1. Flotte Lo'er begge 2!
    Og flotte bilder KAN scrappes flere ganger :o)

    SvarSlett
  2. To kjempe flott LOèr Merethe!!!
    Herlige bilder, lekkert pyntet og fine ark:-)
    Koselige minner fra en fin familie dag.

    Klem Laila.

    SvarSlett
  3. wow så utrolig flotte LOer du har laget Merethe, herlige bilder, fine barn dere har :)))

    SvarSlett
  4. sånydelige begge disse to var :) likte spes dn nederste,men begge to var flotte:)

    SvarSlett
  5. Kjempe koselige lo'er! :) Skjønner godt at disse er viktige for deg! :)

    SvarSlett
  6. Så fiiiine disse var<3 Med så nydelige barn kan en godt scrappe bilder flere ganger;))

    SvarSlett
  7. Nydelige LOer begge to!
    Herlig med blomstene i friske farger på den øverste.
    Likte veldig godt både oppsett, bakgrunnsark og stilen på den nederste. Lekker!

    SvarSlett
  8. For noen flotte Loer og for noen flotte barn.Ikke rart du ville scrappe disse bildene to ganger.

    SvarSlett
  9. Så hærlige LO'er, nydelige bilder og nydelige unger du har :-)

    SvarSlett
  10. aaah, så koselige LO'er du har laget, likte godt fargene og oppsettet du har brukt.....og ikke minst overskriften på den første da....nydelig

    SvarSlett
  11. Nydelige LO'er! Likte spesielt godt den nederste! Takk for at du deler! God helg.

    SvarSlett
  12. Så koselig Merethe. Artig å se hvordan de tre har forandra seg siden sist vi så dere. Spesielt minstejenta :)
    Ønsker dere en riktig god helg.
    Hilsen Ann Elin

    SvarSlett
  13. Så utrolig herlige LOèr du har laget :) jeg synes du har pyntet akkurat nok og at bildene kommer veldig godt frem på disse. Det hjertet i bakgrunnen var veldig fint og det samme var de røde hjertene på den nederste..

    Takk for titten og god helg til deg og dine :)

    SvarSlett
  14. Hei :-)

    Likte virkelig de to LO'ene du har lagt ut her. Det jeg likte spesielt med den øverste er overskriften. Jeg syns kjærligheten du har for barna dine kommer tydelig fram. Det jeg likte med den nederste var de rene linjene. Det bildet av deg om mannen din er så morsomt plasert der på toppen. Hele Loen her perfekt balanse. Det er ikke noe som fortstyrrer fra bildene. Takk for at jeg fikk ta en titt.

    SvarSlett
  15. Disse to LOéne var bare helt rå...
    Lekkert

    SvarSlett
  16. Kjempefine LO'er du har laget. Kjempefint at det er fra samme runden med bilder, da får man frem mer av stemningen. Koselige minner å se tilbake til.

    SvarSlett
  17. Så flott LO'er ! Likte spesielt den siste - aldeles nydelig!

    ha en flott dag!

    SvarSlett
  18. Så flotte LOer!
    Den nederste ble skikkelig fin med det mønsterarket.. passet kjempefint!

    SvarSlett
  19. Knallfine LOer og en hærlig familie!!
    Go klem fra mæ

    SvarSlett
  20. Kjempefine og veldig koslige loer. Flott famillie du har!

    SvarSlett

Tusen takk til dere som er innom og legger igjen hyggelige kommentarer :)

Many thanks to you who are visiting and leaving nice comments:)