Velkommen

Velkommen til bloggen min. Jeg driver med scrappbooking og lager LOer og kort.
En Lo er en fotoside som er pyntet litt mer enn en vanlig fotoside.
I bloggen kommer jeg til å legge ut noe av det jeg lager.

søndag 25. april 2010

Kort til en mann


Et bestillingskort til en flott mann :)
Jeg digger dette bildet og håper det faller i smak hos mottakeren også.
Jeg har også laget dette korte til flere utfordringer.
Friday Sketchers #99 - Det er deres skisse jeg har brukt.
Stamptacular Sunday Challenge #56 - "Sew" Spesiale - Kortet skulle lages til en helt spesiell (og det er han) og det skulle være søm med, ekte eller fake - min er fake.
Someting completely different... #48- Bokstaven H - H is for Humour.

19 kommentarer:

  1. What a great card, the image makes me laugh out loud, I love the colours you used! Thanks for joining us at SSC this week, hope we can enjoy your work next week as weel. Hugs Gemma

    SvarSlett
  2. great Humour it is too...great take on our challenge this week, thanks for joining us at SCD.

    SvarSlett
  3. dette var knallstilig rent og delikat. Kul type forresten, hihhi.
    det var lurt å bruke falsk søm da.....

    SvarSlett
  4. Oh I love this card! Great take on our theme this week. Thanks for joining us at SSC.

    SvarSlett
  5. Absolutely FABULOUS! I love the photo you've used on this card! Just makes your heart giggle inside...

    Love your design...simple but perfect!

    Thanks for playing along with us at Stamptacular this week! Hope you'll join us again soon for some more challenge fun!

    Hugs,
    Priscilla

    SvarSlett
  6. Herlig kort! Så enkelt satt opp, men likevel kan man se lenge, lenge på det!

    SvarSlett
  7. Så artigt kort! Herligt bilde!

    SvarSlett
  8. Kjempeherlig kort Merethe!! Lekkert i brune toner. Jeg har også brukt dette bildet før, han ser så koselig ut :)

    SvarSlett
  9. Stilrent og flott kort, Merethe. Artig bilde:-)

    SvarSlett
  10. Fantastic Image. Thanks for playing at SCD this week.

    SvarSlett
  11. Haha det bildet er så HERLIG :)

    SvarSlett
  12. Awww this is great, what a brilliant image..
    Gorgeous card

    thanks for joining us on SCD

    Dawn

    SvarSlett
  13. This is hilarious! I just laughed out loud when I scrolled down and saw this goofy character! Your faux stitching is just perfect! Thanks for joining us on SSC this week...hugs...Barb

    SvarSlett
  14. Det bildet er bare herlig:) Og et flott kort du har laget:)

    SvarSlett
  15. HIhi, for et artig kort! Digger motivet!
    Kjempefin blogg du har! Masse inspirasjon å finne her!

    SvarSlett
  16. Love this clean and simple layout....so masculine and just perfect for this photo! I'm so glad you were able to join our "sewing" challenge at the Stamptacular Sunday Challenge this week!
    Pleasantly,
    Paula

    SvarSlett
  17. ooo this is lovly love the image!!! thanks for playing at stamptacular this week good luck! hugs carlyann xxx

    SvarSlett
  18. herlig kort.. jeg elsker dette bildet!!

    SvarSlett

Tusen takk til dere som er innom og legger igjen hyggelige kommentarer :)

Many thanks to you who are visiting and leaving nice comments:)