Velkommen

Velkommen til bloggen min. Jeg driver med scrappbooking og lager LOer og kort.
En Lo er en fotoside som er pyntet litt mer enn en vanlig fotoside.
I bloggen kommer jeg til å legge ut noe av det jeg lager.

torsdag 22. april 2010

Konfirmasjonskort til gutt


Et enkelt konfirmasjons-kort til en gutt, laget på bestilling.
Med dette kortet deltar jeg på to utfordringer:
Scrappekammerets utfordring #6 - Kammerpikenes skisse - som da er skissen jeg har brukt her.
Stamp Something - Layered - jeg har lag på lag med ark.

8 kommentarer:

  1. Så tøft kort. Det stjernearket var skikkelig kult! Og tøft med kraft til det stempelet!

    SvarSlett
  2. Kjempe flott, Merethe! Nydelige fargekombiansjoner:)

    Takk for at du deltar så trofast hos oss!
    Klemmer fra Cathrine

    SvarSlett
  3. Stilig!!! Flott motiv og ordentlig stilig papirer:-)
    Tusen takk for at du deltar!
    Klem Guro

    SvarSlett
  4. Tøft kort, Merethe:-) Stilig motiv og farger du har brukt sammen.

    Klem Laila.

    SvarSlett
  5. Kjempefint kort. Tusen takk for kommentar inne hos meg =)

    Gutte-kort er noe jeg ikke kan, så tusen takk for inspirasjon =)

    SvarSlett
  6. kjempe flott :D fine farger og stilig motiv!
    takk for at du deltar på scrappekammeret sin utfordring!
    klemmm fra linda/linsal

    SvarSlett
  7. Utrolig tøfft kort! Digger det motivet der, og så stilig det ble med stjernearket.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
    Klem, Yvonne

    SvarSlett
  8. Herlig kort du har laget!! Likte utrolig godt kombinasjonen med fargene du har brukt ;)
    Takk for at du deltar hos Scrappekammeret ;)
    Klem, Anette

    SvarSlett

Tusen takk til dere som er innom og legger igjen hyggelige kommentarer :)

Many thanks to you who are visiting and leaving nice comments:)