Velkommen

Velkommen til bloggen min. Jeg driver med scrappbooking og lager LOer og kort.
En Lo er en fotoside som er pyntet litt mer enn en vanlig fotoside.
I bloggen kommer jeg til å legge ut noe av det jeg lager.

onsdag 28. april 2010

Konfirmasjonskort til ei jente

Det tikket inn enda en bestilling på konfirmasjonskort og jeg gikk gladelig løs på oppgaven. Stempelet er fra Whiff of Joy og er farget med Promarkers. Jeg deltar på flere utfordringer med dette kortet.

Kammerpikenes overraskelse #3 - lag noe til en konfirmant, fristen der er om bare noen minutter.
Stamp Someting- Charmed someting var utfordringen.
Stamp with fun - Det er skissen deres jeg har brukt.
Stamtacular Sunday Challenge - "Sew" spesial - Det skulle være en søm på kortet, ekte eller falsk, min er falsk...

11 kommentarer:

  1. Skal si du er i siget, så gøy!!! Nok et flott kort. Nydelig motiv og stilig oppsett. Herlig pyntet :-)
    Tusen takk for at du deltar igjen!
    Klem Guro

    SvarSlett
  2. Ja dette bidraget kommer akkuratt med ;) Veldig kjekt å se enda et bidrag fra deg Merethe! Og det er et nyyydelig kort du har laget! Motivet er herlig fargelagt og likte spesielt godt sommerfugl-charmsen ;)
    Takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
    Klem fra Anette :)

    SvarSlett
  3. Så flott konfirmasjons kort, Merethe!
    Nydelig motiv du har farget med promakers:-)

    Klem Laila.

    SvarSlett
  4. Gorgeous card! I love your colors! Thanks for joining us at Stamp Something!

    SvarSlett
  5. Nydelig kort.
    Flotte farger.
    flott fargelegging.
    klem Tone

    SvarSlett
  6. Så lekkert kort! Herlige farger!

    SvarSlett
  7. This is such a pretty card! Lovely colour combo. Thanks for joining us at SSC this week.

    SvarSlett
  8. Beautiful card! I love the colors and the pretty flowers!
    Thanks so much for joining us this week at Stamptacular Sunday! ♥ Good luck on the challenge!
    Dee (Spryte)

    SvarSlett
  9. Such a pretty card! Love the colours you have used. Thanks for joining in with us this week at SSC. hope to see you soon
    Hugs Leonie

    SvarSlett
  10. flotte farger på kortet :D

    SvarSlett

Tusen takk til dere som er innom og legger igjen hyggelige kommentarer :)

Many thanks to you who are visiting and leaving nice comments:)