Velkommen

Velkommen til bloggen min. Jeg driver med scrappbooking og lager LOer og kort.
En Lo er en fotoside som er pyntet litt mer enn en vanlig fotoside.
I bloggen kommer jeg til å legge ut noe av det jeg lager.

onsdag 21. april 2010

Hva er søtere enn sovende barn...

Hva er vel søtere enn sovende barn. Denne LOen laget jeg på Grorudtreffet. Har kost meg her med bilder av jentene våre. Tusen takk til Merete for gardeniaen jeg fikk. Teksten på LOen er fra Inger Hagerups dikt - Kvelden lister seg på tå...

4 kommentarer:

  1. Nyyydelig LO i flotte duse fine farger til bildene. Så fint pyntet med blomstene og bling swirlen:-)

    Ha en fin onsdag! Klem Laila.

    SvarSlett
  2. nei så søt da, de er skjønne når de sover hihi.
    klem:)

    SvarSlett
  3. Så flott :)

    Myye kjempefint her!!

    Klem

    SvarSlett
  4. åh, ingenting er vel mer herlig enn når de små håpefulle ligger å sover.....og dette var en herlig LO du har laga. Sangen du har tatt på er jo bare nydelig.....

    SvarSlett

Tusen takk til dere som er innom og legger igjen hyggelige kommentarer :)

Many thanks to you who are visiting and leaving nice comments:)