Velkommen

Velkommen til bloggen min. Jeg driver med scrappbooking og lager LOer og kort.
En Lo er en fotoside som er pyntet litt mer enn en vanlig fotoside.
I bloggen kommer jeg til å legge ut noe av det jeg lager.

lørdag 24. april 2010

Babykort


En kollega av meg ble pappa for andre gang, så jeg har laget et kort til han. Stempelet er ikke et typisk babystempel, men synes det ble søtt likevel jeg... Det er fra Whiff of Joy og er farget med Promarkers.
Sukkersøtt sin utfordring denne uken er - Ram det inn...En morsom oppgave som jeg ville være med på.

5 kommentarer:

  1. så fint kort, likte veldig godt stempeltrykket :)

    SvarSlett
  2. Herlig motiv!!!!!!
    Nydelig oppsett og herlige farger.
    Klem fra Kaia

    SvarSlett
  3. Lekre farger og koselig motiv:-)
    Prikken over ièn ble blomstene til:-)
    Ha en fin søndag, Merethe.
    Klem Laila.

    SvarSlett
  4. det er bare å bruke de rette fargene så er det utrolig hvor mange motiver som passer på babykort :)

    SvarSlett
  5. fin kort du har laget med en nydelig stempel på !!

    Lykke til

    Hilsen Nina

    SvarSlett

Tusen takk til dere som er innom og legger igjen hyggelige kommentarer :)

Many thanks to you who are visiting and leaving nice comments:)