Velkommen

Velkommen til bloggen min. Jeg driver med scrappbooking og lager LOer og kort.
En Lo er en fotoside som er pyntet litt mer enn en vanlig fotoside.
I bloggen kommer jeg til å legge ut noe av det jeg lager.

fredag 23. april 2010

Hjemmelaga blomster


Jeg har prøvd meg på å lage egne blomster i dag. Det var gøy og ikke veldig vanskelig. De er laget med blomster fra Retroflower punchene.
Jeg har brukt en tourial som Whiff og Joy har lagt ut - HER.
På mine blomster har jeg ikke brukt Distress men en Glimmer mist og litt glitterlim. Jeg valgte også å lage en litt mindre variant av blomsten, da brukte jeg bare de minste størrelsene.

15 kommentarer:

  1. knallflotte blomster:)tusen takk for at du deler dette :) ha en flott helg:)

    SvarSlett
  2. Så nydelige blomster du har laget! Trenger ikke kjøpe mer blomster du nei :)

    SvarSlett
  3. De var nydelige! Veldig dumt for oss som ikke har retropunchene, men nå fikk jeg nesten enda et påskudd for å kjøpe de... Eller bare kutte de ut på Craftroboen da, det er vel billigere... Men de var utrolig nydelige, så det skal prøves!

    Tusen takk for tipset!

    SvarSlett
  4. Takker...:)

    Kutt de ut i Craft Roboen du Linda. Dessuten funker det sikkert med andre type blomster også..

    SvarSlett
  5. Kjempefine blomster!!!

    Jeg lager selv en variant av disse som jeg nettopp har laget en tutorial til, se http://www.scrappinesscreates.blogspot.com/

    Det vil være veldig gøy å høre hva du synes om denne varianten... :-)

    Hobbyhilsen fra
    Hilde Jeanett - Scrappiness DT

    SvarSlett
  6. Nydelige blomster! Jeg synes det ser vanskelig ut, jeg...Ha ei flott helg!

    SvarSlett
  7. Så fine blomstene ble, Merethe.
    Disse må jeg prøve på også:-) Takk for tipset!!

    Ha en fin kveld og god helg!
    KLem Laila.

    SvarSlett
  8. de var jo kjempelekre <3 <3

    SvarSlett
  9. Så fine de var, skikkelig lekre! :)

    SvarSlett
  10. Wow:) :løper inn for å sjekke: Disse var nydelige:) Takk for inspirasjonen... :D

    SvarSlett
  11. Hi Merethe,
    Your flowers look beautiful. I'm happy that you liked my tutorial. Wish you a nice weekend. Hugs,
    Ranita

    SvarSlett
  12. Så jo helt proffe ut disse blomstene :-)

    SvarSlett
  13. wow! så stilige! mangler bare to av disse punchene, så kan jeg også prøve :p

    SvarSlett
  14. Dessa var rikitgt fina! Jag ska också prova, det ser enkelt ut. Ha en bra dag!!

    SvarSlett
  15. så utrolig lekre de var!!! nesten så jeg må gå til innkjøp av de punchene :p

    SvarSlett

Tusen takk til dere som er innom og legger igjen hyggelige kommentarer :)

Many thanks to you who are visiting and leaving nice comments:)