Velkommen

Velkommen til bloggen min. Jeg driver med scrappbooking og lager LOer og kort.
En Lo er en fotoside som er pyntet litt mer enn en vanlig fotoside.
I bloggen kommer jeg til å legge ut noe av det jeg lager.

mandag 5. april 2010

Friday Sketchers #96 og Stamp Something - Pink


Dette er et bestillingskort som jeg også har laget til to utfordringer.
Friday Sketchers #96 - var skissen jeg brukte her.
Stamp Somethings utfording var at rosa skulle ha en sentral plass på det du laget.
Stempelet er fra Hänglar og er farget med Promarkers.

6 kommentarer:

  1. Så lekkert kort! Nydelige duse farger! Flott fargelagt.
    klem fra
    Mette

    SvarSlett
  2. Nok et nyyydelig kort, Merethe!
    Lekre farger og så flott fargelagt med promakers!

    Klem Laila.

    SvarSlett
  3. Nydelig kort i herlige duse farger! Dette motivet er så søtt og i tillegg flott farvelagt!
    Klem Mette

    SvarSlett
  4. Et lekkert kort. Så flott pyntet med blomster og bruk av mønsterark. Et søtt stempel som du har fargelagt veldig fint.

    SvarSlett
  5. Beautiful card. The image is beautifully coloured and your detailing is wonderful.

    Thanks for joining us on Stamp Something, good luck :)

    SvarSlett
  6. Nyydelig kort!!
    Lekre papirer og nydelige detaljer!
    HÄnglar jenta er bare så skjønn :)
    Klemmer fra Maya :)

    SvarSlett

Tusen takk til dere som er innom og legger igjen hyggelige kommentarer :)

Many thanks to you who are visiting and leaving nice comments:)