Velkommen

Velkommen til bloggen min. Jeg driver med scrappbooking og lager LOer og kort.
En Lo er en fotoside som er pyntet litt mer enn en vanlig fotoside.
I bloggen kommer jeg til å legge ut noe av det jeg lager.

mandag 1. august 2011

Scrap'a'long Utfordring #7

Det er august og klart for en ny utfordring hos Scrap'a'long
- denne gangen gir vi dere full frihet - Alt et lov.


Jeg har kost meg med et bursdagkort som ikke er firkantet. Har tenkt lenge på å lage et slikt kort, men har ikke fått ut fingeren før nå. Har brukt dies fra Spellbinders.
Mønsterarket er fra Maja Design. Har også brukt bazzill, roser fra Wild Orquid, glitterlim, Washitape fra Andrine og Maren, tekststempel fra Kort og godt og motiv fra Hänglar. Motivet er farget med Promarkers.

Fargene jeg har brukt:
Hud: Outmeal, Blush og Ivory.
Hår: Chestnut, Cocao, Cinnemon og Tan.
Klær: Purple, Amethyst og Orquid.
Sko: Cocao og Cinnemon.
Hjertet: Kakhi og Pastell Beige.
Vingene: Pastell Beige og Satin.


Utfordringene jeg er med på:
Card and Scrap - Bruk punch/dies.
Papercraft Star - Anything goes.
Dutch Dare Card Challenge - Birthday.
I love Promarkers - Anything goes.
Ambers Crafts and stuff - Pattern paper.
Freshly Brewed- Shaped cards.
Scrappekammeret - Kammerpikenes begrensning - bare ett mønsterark.
Scrapbook sisters - Happy birthday.

5 kommentarer:

  1. Sweet image and lovely colours.

    Thanks so much for joining us at I ♥ Promarkers this week,

    hugs

    xxalisonxx

    SvarSlett
  2. Kjempeflott kort! Liker den kreative formen, artig med noe som er litt annerledes. Lekkert med lilla, og fin pynt!

    Tusen takk for bidraget til Scrappekammeret!

    SvarSlett
  3. Oh this is soooo beautifully sweet! I love the shades of lavendar.

    Thank you for playing along with us at Freshly Brewed Challenges.

    Heather D.
    www.freshbreweddesigns.com

    SvarSlett
  4. Wow, this is beautiful!!! Love the image, your colors, and the shape of your card! Thanks for joining us at Freshly Brewed Shaped Card Challenge.

    Linda

    SvarSlett
  5. Kjempelekkert og en herlig form! Nydelig pyntet i flotte farger :)

    Takk for at du deltar hos oss på Scrappekammeret, hilsen Linda :)

    SvarSlett

Tusen takk til dere som er innom og legger igjen hyggelige kommentarer :)

Many thanks to you who are visiting and leaving nice comments:)