Velkommen

Velkommen til bloggen min. Jeg driver med scrappbooking og lager LOer og kort.
En Lo er en fotoside som er pyntet litt mer enn en vanlig fotoside.
I bloggen kommer jeg til å legge ut noe av det jeg lager.

tirsdag 9. august 2011

Babykort til ei jente

Om noen uker nå skal jeg bli tante igjen til ei lita jente.
Denne gangen har jeg kost meg med noen gamle favorittark - Serien Bluch fra BG. Tagen er fra Fundametals, rosene fra Kort og Godt, Magic Mesh, charms, en brads med perle, bling og velur bånd fra Tilda. Rosene har fått på seg litt glitter. Både charmesen og braden er også farget med Promarkers. Stemplet er er digistempel fra Digi Doodle og det er farget med Promarkers.

Fargene jeg har brukt:
Hud: Outmeal, Blush og Ivory.
Klær: Anique Pink. Salomon Pink, Coctail Pink, Pastell Pink og Dusky Pink + Blender.
Teppe: Satin og Tan + Blender.



Utfordringer jeg er med på:
Alota Rubber Stamp - Tic tac toe - Brads - Stamp - Flowers.
Little Darlings - Girly.
Stamp Something - August digi day.
Sukkersøtt - Striper og prikker.
Craft us Crazy - Anything goes in august.
Pixie Dust Studio - Anything goes.
Gingersnap and Creations - Babes and Tots.

8 kommentarer:

  1. For et skjønt babykort og så søtt et motiv :)

    SvarSlett
  2. For et nydelig babykort!! Og tusen takk for hjelpen med bloggen min <3

    SvarSlett
  3. Herlig!Dette ble et nydelig kort til den lille jenta!
    Janne

    SvarSlett
  4. Nydelig baby-kort -flotte farger og motiv:)
    Hærlig LO under her oxo!
    Go klem fra mæ

    SvarSlett
  5. Just adorreble!!!

    Thank for participating in the Alota Challenge!

    SvarSlett
  6. Nydelig babykort, Merethe:O) Lekkert oppsett, herlig motiv!
    Takk for at du deltar hos Sukkersött, lykke til!
    Klem, Nancy;O)

    SvarSlett
  7. This is tooo cute! How adorable is that baby! Beautiful!

    SvarSlett
  8. Oh, how sweet! I love it!!!

    Thank you for particpating in the Craft Us Crazy Anything Goes challenge!

    SvarSlett

Tusen takk til dere som er innom og legger igjen hyggelige kommentarer :)

Many thanks to you who are visiting and leaving nice comments:)