Velkommen

Velkommen til bloggen min. Jeg driver med scrappbooking og lager LOer og kort.
En Lo er en fotoside som er pyntet litt mer enn en vanlig fotoside.
I bloggen kommer jeg til å legge ut noe av det jeg lager.

onsdag 3. august 2011

Litt venyl og Silhouette = Ny sykkel

Eldstemann trengte å friske opp sykkelen sin litt.
Vi tok av de gamle klistremerkene og satte på noen nye.
De nye laget vi ved å skjære ut flammer i venyl med Silhouetten.
Flammene er rett og slett en font som heter - Vehicle Decals 'Flames & Art.
En temmelig stolt gutt tok seg en ekstra sykkeltur nå i kveld.


11 kommentarer:

  1. Kjempekult!!! Super ide, og flammene ble jo kjempeflotte!!!

    SvarSlett
  2. wow så kanlltøff sykkelen ble. kan tenke meg han ble stolt og kry av å få en "ny" sykkel:)

    SvarSlett
  3. Så tøft, den ble jo kjempefin!

    SvarSlett
  4. Det ble jo råtøft. Tenker han er fornøyd nå :-)

    SvarSlett
  5. WOW.....ikke rart han er stolt...det ble skikkelig tøft !!!
    Også så smart !!! Dette var virkelig kreativt ! :o)

    God helg ! :o)

    SvarSlett
  6. superlurt og smart........-hadde jeg bare hatt en slik en så hadde i alle fall en av guttenes arvesykkel etter storesøster kunne fått litt guttepreg over seg..hihi...

    SvarSlett

Tusen takk til dere som er innom og legger igjen hyggelige kommentarer :)

Many thanks to you who are visiting and leaving nice comments:)