Velkommen

Velkommen til bloggen min. Jeg driver med scrappbooking og lager LOer og kort.
En Lo er en fotoside som er pyntet litt mer enn en vanlig fotoside.
I bloggen kommer jeg til å legge ut noe av det jeg lager.

torsdag 11. august 2011

LO - Trolljente

Mitt bidrag til Skissomania 31 på Scrapping.no. - ble nr 2 :)
Synes denne skissen passet flott til de herlige trollbildene av minstejenta vår. De hadde trolldag i barnehagen og får å få trollhår trengte vi bare å sette det opp litt, bustete var hun som vanlig denne morran også :)



Utstyrsliste:
Hvit Bazzill.
Mønsterark fra Maja Design og Pion.
Thickers - Forest.
Teeny alpha - Glits.
Blonde.
Rosa bling.
Swirls og tag - dies Magnolia.
Sommerfugl - Kaiser Craft.
Blomster fra Kort og Godt - farget med Promakers Fuchsia Pink.
Roser fra Wild Orchid.
Billetten er hjemmelaget.
Sverting av kanter: Distress Walnut stain.

1 kommentar:

Tusen takk til dere som er innom og legger igjen hyggelige kommentarer :)

Many thanks to you who are visiting and leaving nice comments:)