Velkommen

Velkommen til bloggen min. Jeg driver med scrappbooking og lager LOer og kort.
En Lo er en fotoside som er pyntet litt mer enn en vanlig fotoside.
I bloggen kommer jeg til å legge ut noe av det jeg lager.

lørdag 6. august 2011

DT Papiravisen august - Steampunk

Det er august og vi er klar for en spennnende utfordring i Papiravisen - Steampunk.
Gå inn og les mer om oppgaven der.

Papiret jeg har brukt er svart og rød Bazzill og et noteark fra Panduro. Jeg har brukt Gesso og svart akrylmaling og litt kobbermaling. Gitterbånd fra Europris og metall fra Korthobby og KuttUt. De små swirlestemplene er fra Papirloftet.

Jeg har printet ut bilde fra fra denne siden HER. De er beregnet på vanlig fargelegging, men funker flott som "digi-stamp". Det er farget med Promarkers.

Fargene jeg har brukt:
Hud: Blush og Ivory.
Hår og sko: Black, Cool grey 4 og 5.
Kjole og smykker: Crimson, Ruby og Lipstick red.



Stamp something - August digi day.
Little Darling Challenge - Girly.
Party time tuesday - Birthday.
Crafty Cardmakers - Butterflies.
Kenny K's Krafty girlz. - Metal embellishment.
Card making mamas - Birthday cards.
Frosted Design - Coloring.

9 kommentarer:

  1. Oh my! I adore Betty! Thanks so much for sharing your card with us at Frosted Designs this week!

    SvarSlett
  2. I LOVE betty...Fantastic card

    Thank you for joining us at Frosted Designs this week. I hope that you enjoyed the challenge

    ~Amanda~

    SvarSlett
  3. Et flott kort i herlige spreke farger♥.

    Klem Marita♫♫

    SvarSlett
  4. such a sweet make
    Thanks so much for joining in the fun this week and don't forget to check back tomorrow for the winner and a new theme over at Kenny K

    Good luck in the challenges, hugs Sarah-Louise My Blog

    Designing for:
    Crafty Purple Frog , Sweet Pea Stampers ,Bearly Mine Designs , Kenny K and My Time To Craft

    SvarSlett
  5. Who doesn't love Betty Boop? Love the colors I am a HUGE fan of black and red! Awesome Job! Thanks for joining us for a challenge over at Frosted Designs.

    SvarSlett
  6. Utrolig kult kort. Likte virkelig dette. Du lager forresten mange flotte kort :)

    SvarSlett

Tusen takk til dere som er innom og legger igjen hyggelige kommentarer :)

Many thanks to you who are visiting and leaving nice comments:)