Velkommen

Velkommen til bloggen min. Jeg driver med scrappbooking og lager LOer og kort.
En Lo er en fotoside som er pyntet litt mer enn en vanlig fotoside.
I bloggen kommer jeg til å legge ut noe av det jeg lager.

fredag 2. desember 2011

Vinner av Blogg-candy

Tusen takk til alle dere som har deltatt på min lille blogg-candy.
Det var 24 stykker tilsammen.
Jeg lot random.org gjøre jobben med å velge en vinner for meg.

Nr 14 på kommentarlista er
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Lill

Gratulerer!
Send meg adressen din på e-posten som står i headeren min, så sender jeg deg pakken fra meg. Håper dette er er noe du kan kose deg med og lage noe fint av.



Da ønsker jeg dere en fin adventstid og en god jul.
Mange klemmer fra Merethe

5 kommentarer:

  1. congrats to Lill and thanks for giving us this chance! Have a nice weekend!

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye til Lill og takk til Merethe
    :-) Nina

    SvarSlett
  3. Gratulerer til Lill. Så mye flott.

    Stor klem fra Trollkjerringa. :)

    SvarSlett
  4. Åhhh...tusen takk...nå ble jeg kjempeglad:)
    Sender deg adressen min på mail:)
    Tusen takk igjen

    klem fra Lill

    SvarSlett

Tusen takk til dere som er innom og legger igjen hyggelige kommentarer :)

Many thanks to you who are visiting and leaving nice comments:)