Velkommen

Velkommen til bloggen min. Jeg driver med scrappbooking og lager LOer og kort.
En Lo er en fotoside som er pyntet litt mer enn en vanlig fotoside.
I bloggen kommer jeg til å legge ut noe av det jeg lager.

fredag 23. desember 2011

Julekort #27

Jeg ønsker alle mine lesere en riktig
god jul og et godt nytt år

Julekort #27 er laget med beige og lys Bazzill, mønsterpapir fra 3ndy Design, Pebbles fra KristinL, bånd, roser fra Storyteller, dies fra Spellbinders og Magnolia, charms og digistempel fra Rick St. Dennis. Motivet er farget med Promarkers og Flexmarkers.

Fargene jeg har brukt:
Kopp: Chestnut, Cocoa, Cinnemon og Tan.
Kaker: Burnt Sienna og Waknut.
Krem: Anitque white.
Fat: Pastell Beige.
Ark: Satin.
Bær: Berry Red.
Blader: Holy.

I love Promarkers - Anything goes.
Nordsalten Hobbyklubb - Julekveld.
Crafting for all Seasons - Christmas.
Sisterhood of Crafters - Christmas.
Freshly Brewed - Christmas.

6 kommentarer:

  1. WOW what a yummy creation! LOVE IT! Merry Christmas! Thanks so much for joining us at The Sisterhood ‘CHRISTMAS’ challenge and please come back again soon!

    Darlene
    one of the 'Sistahs'
    DAR’S CRAFTY CREATIONS

    SvarSlett
  2. Very nice, fab image! Thanks for joining us at I ♥ promarkers, Merry Christmas.
    xx

    SvarSlett
  3. A tasty creation to be sure! Lovely work =) So glad you could join in the fun and play along with the Sisterhood of Crafters Christmas Challenge!

    SvarSlett
  4. Kjempeherlig kort, flotte og herlige detaljer! Tusen takk for at du deltar hos NordSalten Hobbyklubb.

    -Wenche

    SvarSlett
  5. lovely card - fab image. Thanks for joining us this time at I ♥ ProMarkers
    Pauline x

    SvarSlett
  6. Dette ble veldig fint :) Tusen takk for at du deltar hos NSHK!

    SvarSlett

Tusen takk til dere som er innom og legger igjen hyggelige kommentarer :)

Many thanks to you who are visiting and leaving nice comments:)