Velkommen

Velkommen til bloggen min. Jeg driver med scrappbooking og lager LOer og kort.
En Lo er en fotoside som er pyntet litt mer enn en vanlig fotoside.
I bloggen kommer jeg til å legge ut noe av det jeg lager.

onsdag 28. desember 2011

Topp 10 2011

Her har jeg laget meg en liten 10 på topp liste over kortene og LOene mine fra dette året - dette er min egen subjektive mening :) Gøy å se tilbake på ting jeg har laget.
Tilfeldig rekkefølge.






















Bonus
- har lagt ved noen andre ting jeg har laget i løpet av året også






Scrappehuset - De ti beste...

19 kommentarer:

  1. Så masse flott:)

    Kos deg i romjulsdagene:)
    Klen fra Trine:)

    SvarSlett
  2. Nydelige alle sammen :)
    klem :)

    SvarSlett
  3. Så utrolig masse flott du har laget i året som har gått!!

    SvarSlett
  4. Så mye flott du har laget! Må si at jeg falt litt ekstra for Troll-LOen altså! Herlige bilder! Likte forøvrig skikkelig godt det brudepar-kortet med de to fuglene på! Lekkert!

    Ta gjerne en titt på min liste dersom du har lyst.

    Ønsker deg samtidig et riktig godt nytt år!

    SvarSlett
  5. Så mye fint du har laget. Liker veldig godt den rene stilen på LOene dine, og det er gøy å se hvor forskjellig stil du har på LOer og kort. "Sjarmtroll" er min favoritt blant LOene, og så likte jeg veldig godt det nederste julekortet.

    SvarSlett
  6. Så mye flott du har laget i 2011! :)

    SvarSlett
  7. Så mye fint her!
    godt nytt år.

    SvarSlett
  8. Kjempefine ting du hadde laget. :)
    Godt nyttår til deg.

    SvarSlett
  9. Her var det mye flott!!
    Kjekt å mimre litt, og se hva vi har laget i løpet av året : )
    Ønsker deg ei fin nyttårsfeiring!

    SvarSlett
  10. Jammen er det lenge siden eg har hatt meg en ordenlig blogg runde alså , så mye lekkert da Merete, nydelge kort og sider i stor variasjon og brede.
    Ønsker deg Godt Nyttår !

    SvarSlett
  11. Så utrolig mye fint å se på listen din. Skal bli spennende å følge med deg neste år også!

    SvarSlett
  12. Åhh....så mye flott du har laget ! :)
    Utrolig herlig ! :)

    Ønsker deg og dine et riktig Godt Nytt År ! :)

    SvarSlett
  13. Såå mye fint! Både kort og LO'er!! =D Fantastisk!

    SvarSlett
  14. For en flott 10 på topp liste :)
    Ha et riktig godt og kreativt nytt år :-)

    SvarSlett
  15. Oij så mye lekkert!!!
    Digger rockestjerna!!!
    Takk for at du deler med oss!!

    SvarSlett
  16. Så masse fint du har laget i året som har gått! godt nyttår:-D

    SvarSlett
  17. Nyt dagen, for et søtnos kort :) En flott liste <3
    Godt nytt år :)

    SvarSlett

Tusen takk til dere som er innom og legger igjen hyggelige kommentarer :)

Many thanks to you who are visiting and leaving nice comments:)