Velkommen

Velkommen til bloggen min. Jeg driver med scrappbooking og lager LOer og kort.
En Lo er en fotoside som er pyntet litt mer enn en vanlig fotoside.
I bloggen kommer jeg til å legge ut noe av det jeg lager.

torsdag 8. desember 2011

Julekort #21

Dette har vært en spennende dag. Jeg fikk for ett par dager siden forespørsel fra Tv2 om jeg kunne tenke meg og være med på God morgen Norge og lage julekort. Jeg var først litt skeptisk, men nå er jeg veldig glad for at jeg ble med på det. Det var en kjempeflott opplevelse. Jeg satt i studio sammen med May-Linda og scrappet kort og koste meg :) Vi fikk jo også vist fram kort vi har laget før.

På dette kortet har jeg brukt hvit og rød Bazzill, mønsterark fra Maja Design, blonder, roser fra Storyteller og Wild Orchid, spiraler, dies fra spellbinders og Pebbles som Kristin L har laget.
Motivene har jeg maskert og de er fra Whiff of Joy og Scrapmagasinet - de er farget med Promakers.


Fargene jeg har brukt:
Hud: Outmeal, Blush og Ivory.
Hår: Gold og Saffron.
Gjerde: Chestnut, Cocao, og Cinnemon.
Bukse og sko: Chestnut, Cocao, Cinnemon og Tan.
Jakke og lue: Burgunder, Crimson, Ruby, Satin og blender.
Blader og bær: Holy og Ruby.
Julestrømpe: Caramell og Sandstone.

Med dette kortet er jeg med på disse utfordringene:
Cute Card Thursday - Anything goes.
Crafty purple Frog - It's cold outside.
Paper Crafting Journey - Christmas.
Creative Belli - Winter and Christmas.
Freshly Brewed - Christmas.
Penny's Paper-Crafty - Merry Christmas.
Passion for Promarkers - Celebration.

26 kommentarer:

  1. Åå, såå gøy!! Jeg så dere på tv`n idag:-)
    Nydelig kort og fin reklame for vår flotte hobby!

    Ha en fin førjulstid!
    Klem Laila.

    SvarSlett
  2. Så moror å få være med og moro og se deg på Tv.
    Kjenner igjen det nydelige kortet ditt som ble vist frem på TV. Du var kjempeflink på tv:-)

    SvarSlett
  3. Beautiful card!
    Many thanks for joining in the Cute Card Thursday Challenge this week!
    Have a fabulous, creative day, Debxx

    SvarSlett
  4. Lekkert kort, og du virket jo så avslappet i studio :D

    SvarSlett
  5. Wonderful colors and details on your card! Thanks for joining us at Penny’s Paper-Crafty Merry Christmas Challenge!

    Kathleen – Guest Designer
    Blog: Creo by Lady Katutz at http://creobyladykatutz.blogspot.com/

    SvarSlett
  6. Dette var utrolig gøy! Hyggelig å treffe deg! Hvordan går det med antall sidevisninger i dag? Virkelig eksplodert eller. Hehe SuperGØY!

    God natt

    SvarSlett
  7. Tusen takk.
    Ja Maya - kan vel si at det er over tidoblet....:) Kjempegøy.

    SvarSlett
  8. Hei,
    jeg så deg på TV sammen med May-Linda, og du er også veldig dyktig! Jeg blir så imponert over hva dere får til :-)

    Nydelige julekort du har lagt ut her.

    Ønsker deg en riktig god adventstid videre! :-)

    Mvh Mariann

    SvarSlett
  9. Adorable card you've made:-)Thank you for joining us at CCT
    Hugs
    Michele S

    SvarSlett
  10. For et lekkert julekort du har laget :)

    SvarSlett
  11. this is beautiful love the image so sweet thanks for playing along with us at PCJ this time
    Jacki xx

    SvarSlett
  12. Wow! Så stilig -Tv-stjerne! -Gikk nok desverre glipp av sendingen men tipper det var bra!!
    Sikkert moro å være med på:)
    Nydelig julekort over her:)
    Helgeklem fra mæ

    SvarSlett
  13. Så fine kort du lager - og så inspirerende å se deg på tv :)

    SvarSlett
  14. Nydelig julekort.
    Jeg har da omsider fått sett på opptaket. Kan tenke meg det var spesielt å være med på tv :)
    klem :)

    SvarSlett
  15. Så flinke dere var på tv.Vet at det ikke er så lett som det ser ut som.Men dere klarte dere flott.Skulle bare vært myyyyyyyyyyyyyyye mer.

    Masse fint i bloggen din

    SvarSlett
  16. så gøy å få være med på tv da:):)Fikk ikke sett det, men regner med dere var kjempeflinke:)Nydelig julekort forresten:):)Klem,Linda

    SvarSlett
  17. Beautiful card - thank you for joining in with the Crafty Purple Frog challenge.

    SvarSlett
  18. Lovely Project!!!
    She is beautiful :D

    Thank you for playing along in our MONTH LONG PRIZE CHALLENGE : Christmas theme

    Heather D.
    www.freshbreweddesigns.com

    SvarSlett
  19. Love everything about this creation. Fabulous work! Thanks for sharing on the Belli Challenge.

    SvarSlett
  20. Thanks for playing along with us at Penny's this round for our Merry Christmas Challenge. You did an amazing job. Please come back and join us again next time!
    Blessings,
    Karen - Design Team Member
    karen-mycuprunnethover.blogspot.com

    SvarSlett
  21. Very cute cards...
    Please visit my challenge blog at www.DigiDarla.com sometime. XXX~DigiDarla

    SvarSlett
  22. gorgeous card....
    thanks for joining us in the Mega Christmas challenge at Passion for Promarkers.
    Hugs xx

    SvarSlett
  23. So sweet. I love how you put this one together...thanks for joining us at passion for promarkers this month. www.justwordz.ca

    SvarSlett
  24. This is a wonderful card and you have colored the lovely image so very beautifully!
    It's been a real pleasure to visit your blog, Merethe.
    Thank you for joining us at Freshly Brewed Challenges for our month long, "Christmas" prize challenge!
    Wishing you a very healthy and Happy New Year!
    Warm Hugs, Sheryl

    SvarSlett
  25. Stunning card, Merethe - gorgeous colouring!! Thanks for playing along with us at PFP, Juliexx

    SvarSlett

Tusen takk til dere som er innom og legger igjen hyggelige kommentarer :)

Many thanks to you who are visiting and leaving nice comments:)