Velkommen

Velkommen til bloggen min. Jeg driver med scrappbooking og lager LOer og kort.
En Lo er en fotoside som er pyntet litt mer enn en vanlig fotoside.
I bloggen kommer jeg til å legge ut noe av det jeg lager.

tirsdag 21. februar 2012

Vinner av Blogghopp - Papiravisen

Takk til alle som har deltatt på blogghoppen vår i Papiravisen. Hovedvinneneren kunne vinne et flott sett med Touch-tusjer, men alle som kommenterte i min blogg hadde også muligheten til å vinne en ekstra liten premie.

Jeg har trekt ut en av dere

Berit Synnøve


Gratulerer!
Send meg adressen din til
merethefiskerstrand@yahoo.no
så får du premien din i posten :)

Lurer dere på hvem som har vunnet hovedpremien
- da må dere ta turen inn i Papiravisen og se...

Ta også turen inn til de andre Papirjentene og se hvem som har vunnet hos dem.

Vi håper også mange vil være med på utfordring #4 som kom i går:
Dies og /eller puncher - kom og lek :)

Klem fra Merethe

2 kommentarer:

  1. Heldige meg som vant inne hos deg.
    Må følge med i posten om noen dager da.

    Klem Berit

    SvarSlett

Tusen takk til dere som er innom og legger igjen hyggelige kommentarer :)

Many thanks to you who are visiting and leaving nice comments:)