Velkommen

Velkommen til bloggen min. Jeg driver med scrappbooking og lager LOer og kort.
En Lo er en fotoside som er pyntet litt mer enn en vanlig fotoside.
I bloggen kommer jeg til å legge ut noe av det jeg lager.

søndag 12. februar 2012

Guttekort

Et enkelt guttekort datteren min tok med seg i bursdag.
Kortet er laget av rød og beige Bazzill, litt restepapir, div stempler, hjemmelaget billett og digitalstempel som er farget med Promarkers.

Fargene jeg har brukt:
Hud: Outmeal, Blush og Ivory.
Hår: Saffron.
Genser: Walnut.
Bil og hjul: Yellow, Terracotta, Raw Sienna, Cool Grey 5, 4 og 3.
Flagg: Aegean, Sky Blu og Artic Blue.


Card for men - Seeing red.
Hotshot Craft - One for the boys.
Craft us crazy - Anything goes.
Crafty Ribbon - One for the men or boys.

4 kommentarer:

  1. Flott stempeltrykk i fine farger til en gutt. Flott mønsterark du har brukt flotte farger.

    SvarSlett
  2. a super card. thank you for joining us at HSC for our " one for the boys " challenge

    hugs sarah

    p.s. do check out our shop Hotshot Craft.co.uk for some great crafting products

    SvarSlett
  3. Stilig kort. Veldig morsomt stempel :)

    SvarSlett
  4. Kjempestilig kort! Og så herlig stempel du har brukt her :-)

    Klem Stine

    SvarSlett

Tusen takk til dere som er innom og legger igjen hyggelige kommentarer :)

Many thanks to you who are visiting and leaving nice comments:)