Velkommen

Velkommen til bloggen min. Jeg driver med scrappbooking og lager LOer og kort.
En Lo er en fotoside som er pyntet litt mer enn en vanlig fotoside.
I bloggen kommer jeg til å legge ut noe av det jeg lager.

torsdag 23. februar 2012

LO - Ninjagokamp

Denne LOen er med et bilde jeg liker godt, pappa og sønnen min som leker sammen - kos :)
Her har jeg lekt med litt med litt forskjellig - hvit og blå Bazzill, litt kraftkartong, washitape, hyssing, glimmermist og mask fra Tim Holtz, bånd og en overskrift skjært ut med Silhouetten.




Scrappekammeret - Barn.
Anonyme Scrappere - Mask/stensiler med mist eller maling.
Lollipop Crafts - Anything goes.
Dream Valley - Just for men.
Hotshot Crafts - One for the boys.

9 kommentarer:

  1. Ninjago kamp ja, det forekommer ofte her i huset også! Likte stensilene du har brukt, de passet godt til en slik gutte side. Kjekt at du ville være med på utfordringen jeg laget for Anonyme scrappere :)

    SvarSlett
  2. Ikke så mange kamper her, guttungen har blitt for stor til sånt, men vi hadde vår del av beyblade og pokemonkamper husker jeg. Elsker bruken av mist her, og i det hele tatt var det en flott LO. Ha en fin dag, Merete:)

    SvarSlett
  3. En koselig og flott LO med mange fine detaljer:-)

    Ha en fin torsdag!
    Klem Laila.

    SvarSlett
  4. Stilige detaljer -passer så bra til bildet! Takk for at du deltar inne hos AS!
    God helg!
    Merete

    SvarSlett
  5. Stunning wee creation!
    Thanks for joining in the fun at Dream Valley Challenges
    Hugs Melly xx

    SvarSlett
  6. Skikkelig tøff LO med mange røffe detaljer :)

    Takk for at du scrapper med oss på Scrappekammeret

    SvarSlett
  7. Fab page, great layout. Love how you have used the clock as a stencil. Thanks for joining us at Dream Valley
    Hugs
    Kat x

    SvarSlett
  8. En herlig LO :)
    Fine farger! :)

    Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår :)
    Ha fin dag!

    Kristine
    Scrappekammeret

    SvarSlett
  9. En herlig LO....
    Takk for at du deltar hos Scrappekammerert. Lykke til!

    klem
    Angella

    SvarSlett

Tusen takk til dere som er innom og legger igjen hyggelige kommentarer :)

Many thanks to you who are visiting and leaving nice comments:)