Velkommen

Velkommen til bloggen min. Jeg driver med scrappbooking og lager LOer og kort.
En Lo er en fotoside som er pyntet litt mer enn en vanlig fotoside.
I bloggen kommer jeg til å legge ut noe av det jeg lager.

onsdag 25. mai 2011

Mentors Manndomsprøve #4 MGP

Her er mitt bidrag til Mentors Manndomsprøve #4 i Papiravisen - denne gangen var oppgaven å lage noe inspirert av Melodi Grand Prix. Det ble en LO fra meg med min skjønne sønn.
På denne LOen har jeg brukt; Grønn Glimmermist, mesh, stiftemaskin, filmrull fra Tim Holtz, washitape fra Andrine og Maren, stjerner og overskrift som er skjært ut med Silhouetten.

Mitt bidrag er inspirert av flere ting fra MGP
Rockesanger som bl.a. In my dreams
Musikkgleden
Stjernefactoren

Freshly Brewed - Anything but a card.
The Crazy Challenge - Recepie 1+2+3 - 1 film stip 2 pictures and 3 stars.
Dream Valley - Dig out the old with the new - Old- Mesh, New - Film strip and Washitape.
Alphabet challenge - C is for Clean and simple.
CES Challenge - Embellish it. At least 3 different...

6 kommentarer:

  1. Herlig LO! Elsker fargene du har brukt på denne, var så friskt med den sterke grønnfargen (lurer på hvilken glimmermist du har brukt).

    SvarSlett
  2. Wow! Cool boy.:)
    Thanks for sharing it at CCH, hope to see you soon.
    ~darling Ho~CCH-DT

    SvarSlett
  3. Så stilig LO! Herlige bilder og spreke farger!

    Klem Stine

    SvarSlett
  4. Oh How CUTE!!! I love all the white space. It makes the image and the green just pop

    Thanks for playing along this week at Freshly Brewed Challenges Anything but a card challenge.

    Heather D.
    Fresh Brewed Designs

    SvarSlett
  5. Stilig LO! :) Den herlige grønnfargen gjorde underverke! :)

    SvarSlett

Tusen takk til dere som er innom og legger igjen hyggelige kommentarer :)

Many thanks to you who are visiting and leaving nice comments:)