Velkommen

Velkommen til bloggen min. Jeg driver med scrappbooking og lager LOer og kort.
En Lo er en fotoside som er pyntet litt mer enn en vanlig fotoside.
I bloggen kommer jeg til å legge ut noe av det jeg lager.

fredag 6. mai 2011

DT Papiravisen Utfordring #4

Utfordring #4 er nå ute i Papiravisen - en fargeutfordring. Fargene vi skulle bruke var Fersken, svart og mint - en for meg ganske uvanlig fargekombinasjon, som gjorde dette til en riktig utfordring. Jeg har brukt Bazzill i ferken og svart, ark fra Kaiser Kraft, blomster fra Kort og godt og Papirloftet. Kvistene er laget med punch fra McGill. Hjenrstempelet er fra Kreativ Hobby. Stempelet er er digitalstempel fra Whimsy Stamps. Det er farget med Promarkers.

Fargene jeg har brukt:
Black, Warm Grey 5, Soft Peach, Peach, Mango, Mint og Pastell Green.
Både grenene og båndet jeg har brukt har jeg faget med Promarkers - Mint.
Den ene blomsten har jeg farget med Promarkers - Soft Peach.

Stamp Something - May digi day.
Papirdokkene - Alt er lov.
I love Promarkers - "Butterflies" Mariah Carey.
Flutterby Wednesday - Open, but must include butterfly, fairy or angel.
Claudia and Company - Butterflies.
Papertake Weekly - Anything goes.
Creative Inspirations - Digi day.

8 kommentarer:

  1. Nydelig kort :o)

    Takk for at du deltar hos Creative Inspirations denne gangen

    Bea

    SvarSlett
  2. Åj, for et fint kort :) herlighe sommerlige farger :)
    Tusen takk for at du deltar hos oss papirdokker :)
    Ha ei super helg :)
    ***Linn

    SvarSlett
  3. This is stunning. I love the colour scheme and the image. A beautiful card. Thank you for joining us at Creative Inspirations this week with your lovely creation.
    Hugs
    Suzi x

    SvarSlett
  4. Hi Merethe. Such pretty colours. Lovely card. Thanks for joining us at I ♥ Promarkers this week.
    Tine :)

    SvarSlett
  5. Uvant, men jammen ble fargene tøffe sammen! Flott sommerlig kort!

    Takk for ditt bidrag igjen til papirdokkene

    Smil fra Anne:)

    SvarSlett
  6. Very pretty Meredith, love the butterfly, thanks for joining us at I ♥ ProMarkers.
    xx

    SvarSlett
  7. gorgeous Butterfly!! thanks for playing with Claudia and Company! Joy DT

    SvarSlett
  8. Really pretty, I love that soft colour combo and it's a very lovely butterfly image. Great song too!! Thanks for joining us on I ♥ Promarkers this week.
    hugs
    wynneth
    x

    SvarSlett

Tusen takk til dere som er innom og legger igjen hyggelige kommentarer :)

Many thanks to you who are visiting and leaving nice comments:)