Velkommen

Velkommen til bloggen min. Jeg driver med scrappbooking og lager LOer og kort.
En Lo er en fotoside som er pyntet litt mer enn en vanlig fotoside.
I bloggen kommer jeg til å legge ut noe av det jeg lager.

onsdag 1. juni 2011

DT Scrapalong - Utfordring #6

På skolen til eldstemann hadde de en "Engelsk-dag". Barna ble oppfordret til å kle på seg noe Uniformsaktig. De pratet mye engelsk og fikk servert fish and chips...

Denne LOen er mitt DT bidrag til Ufordring #6 - Vannteknikk.
Jeg har brukt Mist som bare har fått rent litt ut og rundt på arket.
Fargene - Glimmermist: Honey Dew mist og Choffee shop. Raditain rain: Stargazer.
Knappene er fra Crafty Ribbon som er en av sponsorene denne gangen sammens med Minnehjørnet. Skriften er fra tickers og dymo. Har også brukt filmstipe fra Tim Holtz.

Scrappekammeret - lag egen dekorasjon. Bakgrunnsarket er selvlaget....
Sentimental Sundays - Anything but a card.
Craft your passion - What a guy.

15 kommentarer:

  1. Så denne på utfordringsbloggen, den ble min favoritt med en gang!! likte fargene og måten de ble brukt!! :)

    Håper eg får tid til å være med på denne utfordingen. Falt iallefall i god smak :)

    Annette!!

    SvarSlett
  2. flott fargene du bruke på dem:D du lager masse flott:)

    SvarSlett
  3. Veldig tøff LO! :)

    Ha en fin dag.

    SvarSlett
  4. Kjempefin LO med flotte detaljer. Stilig med misten og knappene.
    Husker mine barn hadde Engelsk dag på skolen også. Begynner å bli noen år siden det nå :)

    SvarSlett
  5. Så stilig LO, utrolig kult med misten du har brukt!

    Ha en fin dag!
    Klem Kari

    SvarSlett
  6. Kjempestilig LO !
    Fint med bildet i sepia/bruntoner kombinert med fargene på Mist og pynt.
    Ha en fin dag, hils de andre :)
    Ann Elin

    SvarSlett
  7. Wonderful LO, I love the splash of colour!
    Thank you for joining in at Craft your Passion
    Hugs
    Tamara
    PS if you are interested I have some blog candy to give away on my blog Click here!

    SvarSlett
  8. This is so cute! I love the colors and the labels are a nice touch! I'm so glad that you joined us at Sentimental Sundays Anything But A Card Challenge and I hope we see more of your creations in the future!

    ~kurlygirl
    Kurly-Q

    SvarSlett
  9. Your layout is wonderful! I love the pop of color.


    Thank you for joining our Anything But A Card challenge at Sentimental Sundays .

    ~Cheryl~

    SvarSlett
  10. Så flott! Morsomt med selvlaget bakgrunn! Og veldig flotte knapper!

    Tusen takk for bidraget til Scrappekammeret!

    SvarSlett
  11. Det hørtes ut til å være en kjekk dag på skolen! Den ideen skal jeg ta med meg på jobben ;) hehe ;)
    Kjempeflott LO du har laget, og likte bakgrunnen din kjempegodt! Stilig!!!
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret! Du kan glede deg til søndag, da legger vi ut en ny utfordring! Følg med ;)
    Klem :)

    SvarSlett
  12. What a gorgeous layout, I love combo of the brown, green and blue. The sepia photograph really brings something else to the layout!

    Thanks for joining us over at Senitmental Sundays for our 'Anything but a Card' challenge this week.

    xo Lou Mac.

    SvarSlett
  13. Great LO! Thanks for playing along with Sentimental Sunday's Anything but a card Challenge! Hugz Sal xx

    SvarSlett
  14. Nokka så nydelig! Me like <3

    Limklem fra Nord

    SvarSlett
  15. kjempe stilig:) Likte malingen og knappene..

    SvarSlett

Tusen takk til dere som er innom og legger igjen hyggelige kommentarer :)

Many thanks to you who are visiting and leaving nice comments:)