Velkommen

Velkommen til bloggen min. Jeg driver med scrappbooking og lager LOer og kort.
En Lo er en fotoside som er pyntet litt mer enn en vanlig fotoside.
I bloggen kommer jeg til å legge ut noe av det jeg lager.

søndag 7. mars 2010

The Sweet Stop - SSS46



Jeg har fått laget et påskekort med ett av stempeltrykkene jeg laget. Slet litt med å få det til, helt til jeg så ukens skisse hos The Sweet Stop da løsnet det og jeg fikk laget dette kortet.
Det er første gang jeg er med på en av utfordringene hos The Sweet Stop.

6 kommentarer:

  1. What a cute card. Love this colourcombo! Thanks for playing at The Sweet Stop!

    Renata

    SvarSlett
  2. Awesome card!!! Love it, thanks for sharing with us at The Sweet Stop!

    SvarSlett
  3. Oh this is too cute! I hope you will join us again at The Sweet Stop! Thanks for playing!

    SvarSlett
  4. søtt kort :) Synes det er vanskelig med fargen gul, men den tok du jo veldig flott :)

    SvarSlett
  5. Kjempefint kort Merethe. Jeg får sååå lyst til å tegne nese og munn på de ansiktene :-)

    SvarSlett
  6. Takker...
    Jeg har prøvd å gjøre det Ann Elin, men det ble ike særlig fint, så de fpr bare være som de er...

    SvarSlett

Tusen takk til dere som er innom og legger igjen hyggelige kommentarer :)

Many thanks to you who are visiting and leaving nice comments:)