Velkommen

Velkommen til bloggen min. Jeg driver med scrappbooking og lager LOer og kort.
En Lo er en fotoside som er pyntet litt mer enn en vanlig fotoside.
I bloggen kommer jeg til å legge ut noe av det jeg lager.

onsdag 17. mars 2010

Passion for Promakers Week 43 - sketch og Nordsalten Hobbyklubb Utfordring 3

Denne gangen har jeg laget et kort til to utfordringer.
Nordsalten Hobbyklubb - Ufordringen der var å lage et kort med tema PÅSKE og hovedfarge GUL.
Passion for promarkers - denne uken var det en skisse og valg av farger var opp til oss. Og siden jeg er i påskekortmodus, ble det ett til av den sorten fra meg.


Jeg vant Nordsaltens utfordring med dette kortet - gøy...

12 kommentarer:

  1. Koselig påske kort, Merethe!
    Så fint fargelagt med promakers:-)
    Kjempefint med forskjellige ark i lag på lag.
    Klem Laila.

    SvarSlett
  2. Hi Merethe, what a bright and summery card! The image is adorable and the papers are perfect. Thanks for joining us at PFP this week. Hugs, Denise x

    SvarSlett
  3. Hi Merethe
    A lovely card. Thanks for joining PFP this week
    Love Sarah (GDT) XXX

    SvarSlett
  4. Et herlig glad kort dette!!!
    Nydelig fargelagt :-)
    Klem

    SvarSlett
  5. Heisann.. Kjempenydelig kort du har laget. Nydelige farger og ett hærlig motiv..

    tuusen takk for at du deltar på NSHK`S utfordring, benytter samtidig sjangsen til å legge meg til som følger.

    klem Marielle

    SvarSlett
  6. Så flott kort du har laget! Takk for at du deltar på NSHKs utfordring.

    -DT Wenche

    SvarSlett
  7. lovely card
    thanks for joining us at pfp this week and good luck
    Debbi
    xx

    SvarSlett
  8. Oh such a gorgeous card. Love the image you've used and the colours also. Thanks for joining us this week at PFP. Hugs Michele x

    SvarSlett
  9. Hei Merethe, så flott påskekort du har laget!! :) Takk for at du deltar på PfP sin utfordring denne uken!!

    Klem Ida

    SvarSlett
  10. såååå super skøn kort du har lavet der.

    10000 tak for at du deltager på NSHKs udfordring

    SvarSlett
  11. ÅÅåå dette var jo bare helt nydeligt!
    Tusen takk for at du deltar på NSHKs utfodring.
    Klem Tone

    SvarSlett
  12. Kjempeflott påskekort du har laget!!

    Takk for at du deltar i NsHk`s utfordring

    -Gro-
    aka Plundis

    SvarSlett

Tusen takk til dere som er innom og legger igjen hyggelige kommentarer :)

Many thanks to you who are visiting and leaving nice comments:)