Velkommen

Velkommen til bloggen min. Jeg driver med scrappbooking og lager LOer og kort.
En Lo er en fotoside som er pyntet litt mer enn en vanlig fotoside.
I bloggen kommer jeg til å legge ut noe av det jeg lager.

mandag 29. mars 2010

LOer...

Her er ett par Loer jeg har laget i det siste.

Eline fikk sin aller første hårklipp 1. januar - da måtte mor ta fram saksa...og far kameraet :)
Begynner å nærme meg slutten av julebildene. Denne er fra selve julekvelden, men mange spente barn (og noen voksne også da).

4 kommentarer:

  1. Så menge fine loer og kort du har. Likte spesielt "nå er det stopp" og de to siste du har lagt ut. Fikk lyst å gå løs på julebildene, jeg og.

    God Påske!!

    SvarSlett
  2. Flotte LOer! Synes sjøl det er vanskelig å få til doble LOer, men det ser jeg at du er flink til.
    Og så har du jo mange fine etiketter;)

    SvarSlett
  3. Takker..
    Jeg liker Etikettene mine Pia :)
    Jeg scrapper nok flest enkle LOer, men noen ganger har jeg så magne bilder at det bare må bli en dobbel. Mange av de doble LOene mine er nok ganske like, men det får være.

    SvarSlett
  4. Hei =)
    Flott blogg du har, og masse fint lager du =)
    Takk for titten =)

    SvarSlett

Tusen takk til dere som er innom og legger igjen hyggelige kommentarer :)

Many thanks to you who are visiting and leaving nice comments:)