Velkommen

Velkommen til bloggen min. Jeg driver med scrappbooking og lager LOer og kort.
En Lo er en fotoside som er pyntet litt mer enn en vanlig fotoside.
I bloggen kommer jeg til å legge ut noe av det jeg lager.

lørdag 15. desember 2012

Nedtellingskalender #3

Disse nedtellingskalenderene var så morsommeå lage, så det måtte bli en til her i huset. Ideen har jeg fått fra Marianne, og jeg har liftet hennes kalender.
På denne har jeg brukt rød og hvit Bazzill, mønsterpapir fra Maja Design og Papirdesign, digitalstempel fra Rick St. Dennis,  dies fra Spellbinders og Memory Box, punch fra MS og Bind-it-all. Tallene og teksten er laget på data. Motivet er farget med Promarkers.


Fargene jeg har brukt:
Hud: Oatmeal, Blush og Ivory.
Hår: Auburn, Nutmeg og Tan.
Vinger: Satin.
Kjole og sko: Auburn, Nutmeg, Tan og Marche Hare.
Sløyfe: Poppy, Red og Lipstick red.
Stjerner: Buttercup.

The cupcake craftroom - Christmas.
Freshly Brewed - Christmas.
Anonyme scrappere - Jul.
Live and love  - Anything but a card.

2 kommentarer:

  1. So beautiful calendar and image is very cute :)

    Thank you for joining at LLC´s December challenge :)

    Hope you had a lovely Christmas and wishing you a happy New Year! :)

    Hugs, Karita

    SvarSlett

Tusen takk til dere som er innom og legger igjen hyggelige kommentarer :)

Many thanks to you who are visiting and leaving nice comments:)