Velkommen

Velkommen til bloggen min. Jeg driver med scrappbooking og lager LOer og kort.
En Lo er en fotoside som er pyntet litt mer enn en vanlig fotoside.
I bloggen kommer jeg til å legge ut noe av det jeg lager.

torsdag 6. desember 2012

DT Papiravisen - Julelapper.

Vi er kommet til 6. desember og her i huset har vi tre unger som koser seg med kalenderene sine. Vi er nesten ferdig med alle julegavene også og disse trenger jo noen "til og fra lapper". Jeg har valgt og ikke lage særlig med julekort i år, men heller lage andre småting - bl.a. "til og fra lapper".

Oppgaven hos Papiravisen denne måneden er "Utradisjonelle julefarger" og da passet dette papiret fra sponsoren vår "Global" veldig godt. Ellers har jeg brukt dies fra Magnolia, sirkelpunch, punch fra McGill og dies fra Spellbinders, perler og pebbles som jeg har dekket med med Glossy Accent. Pebblesene er laget av Kristin L. Alt er sprayet med Glimmermist.



Anonyme scrappere - Alt julete er lov.
Freshly brewed - Christmas.
Rubys rainbow  - Christmas, non traditional colors.
Stampavie and more - Anything but square.
Anything goes challenge - Tags.
Deep ocean - So this is christmas.
Digital tuesday - Non traditional christmas.
Party time tuesdays  - Christmas themed gift tags.
Lexis creations  - Christmas.

6 kommentarer:

  1. wonderful tags with a fantastic style!

    thanks so much for playing along with us at Ruby’s Rainbow Challenges!

    hugs and kisses from germany,
    silvi xoxo

    SvarSlett
  2. A stunning tag!

    Thank you for sharing with us at Ruby's Rainbow.

    Hugs Shaz x

    SvarSlett
  3. Your tags are so very pretty!

    Thanks so much for joining us at Deep Ocean, Love, Mel. xxx

    SvarSlett
  4. Beautiful tags - so stylish.
    Love the soft colours.
    Thanks for playing along with us at Stampavie & More this time.
    Good luck.
    Debs xx

    SvarSlett
  5. Nydelige til og fra lapper i flotte farger.

    SvarSlett
  6. Thank you for playing with us this week at Party Time Tuesdays! Very beautiful tags! Don't forget to include our badge on your sidebar if you'd like to be considered for prizes (our prize patrol will check!!!) :D

    SvarSlett

Tusen takk til dere som er innom og legger igjen hyggelige kommentarer :)

Many thanks to you who are visiting and leaving nice comments:)