Velkommen

Velkommen til bloggen min. Jeg driver med scrappbooking og lager LOer og kort.
En Lo er en fotoside som er pyntet litt mer enn en vanlig fotoside.
I bloggen kommer jeg til å legge ut noe av det jeg lager.

fredag 22. april 2011

LOer - Mine to nydelige jenter

Her er to LOer av mine to nydelige jenter. Den første laget jeg for en stund siden på Casatreffet. Hadde klart det jeg skulle ha til den neste også, men fikk ikke laget den før i dag.

På disse to har jeg brukt nydelige papir fra Inkido, blonder jeg har kjøpt hos Gode minner, sommerfuglern er fra Kort og Godt, blomster fra Papirloftet og Wild Orchid. Den rosa teksten er Teeny Alpha fra Glits design.

Det er ikke så ofte jeg scrapper portrettbilder, men det er gøy å gjøre en gang innimellom.


Denne LOen deltar i utfordringene:

Med den nederste LOen deltar jeg på disse utfordringene:
Anonyme Scrappere - Roser.
Scrappekammmeret - Alt er tillat.
C.R.A.F.T. Challenge - Flowers.
Cooking up with Katie - Show me a pink, flowery Lady.
Crafts and me - Pink and sweet.
Flutterby Wednesday - Open challenge, but must include a buttefly, fairy or angel.
Tip Top Tuesday - Open Challenge.
Lexi's Creations - Anything but a card.

12 kommentarer:

  1. These are both adorable! I love the arrangement of flowers on each of them and the aqua lace on the first layout is just delicious!

    Thanks for joining us over at Lexi's Creations this fortnight in our 'Anything but a Card' challenge - good luck.

    xo Lou Mac.

    SvarSlett
  2. En helt nydlig LO du har laget. Flotte duse og herlige farger. Nydlige detaljer og flotte bilder du har valgt :-)

    Klem fra Henrikke

    SvarSlett
  3. Så nydelige og sarte LOèr du har laget. Oppsett som passer de herlige bildene.

    SvarSlett
  4. Herlige LO'er du har laget! Fikk skikkelig sommerstemning her i sola :)
    Ønsker deg en fin dag videre.
    Hilsen Turid

    SvarSlett
  5. Du lage utrolig mye fint! Takk for hyggelig besøk i min blogg også!

    SvarSlett
  6. Lekre LO'er i nydelige farger! Farger og oppsett passet supert til bildene!
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
    --klem--

    SvarSlett
  7. Kjempe lekkre begge to, de arkene er jo bare nydlige,å passer perfekt for protrett bilder.
    Takk for at du deltar hos AS!
    Marit

    SvarSlett
  8. Great project , thank you for joining us at CRAFT Challenge this week and good luck! Don't forget to check back with us again on Thursday for our new challenge and to check if you have won or made our Top3.

    Jo and Tigerlover.

    SvarSlett
  9. Beautiful LO! Sweet photo!! Thanks for Cooking it up with Katie this week!
    Tammy x

    SvarSlett
  10. Wow!! Vilken härlig LO! Så mycket glädje i fotot och så vackra detaljer! Tack för att du deltar hos Scrappekammeret och lycka till!

    Kram
    Linda K

    SvarSlett
  11. oi for noen flotte jenter. Likte at du har brukt mønster ark bak det var kjempefint:)
    Takk for at du deltar hos scrappekammeret, klem Linda:)

    SvarSlett
  12. Beautiful LO - love the design and the detail is perfect!
    Thanks for joining us at LC this week.
    Good luck.
    {{Debs}} xx

    SvarSlett

Tusen takk til dere som er innom og legger igjen hyggelige kommentarer :)

Many thanks to you who are visiting and leaving nice comments:)