Velkommen

Velkommen til bloggen min. Jeg driver med scrappbooking og lager LOer og kort.
En Lo er en fotoside som er pyntet litt mer enn en vanlig fotoside.
I bloggen kommer jeg til å legge ut noe av det jeg lager.

tirsdag 19. april 2011

4 småkort

Det hender jeg får bestillinger på småkort til barnebursdager. Da lager jeg enkle kort i 5X5.
Disse kortene er laget med diverse restepapir.
På de to øverste kortene er stemplene fra The Greeting Farm. De to nederste er digistamps fra The Greeting farm og Kenny K.

Alle er farget med Promarkers.




2 kommentarer:

  1. Så fine kort,fargeleggingen på trykkene var nydelig.

    SvarSlett
  2. Her var det mange flotte trykk og for noen herlige farger du har brukt!

    SvarSlett

Tusen takk til dere som er innom og legger igjen hyggelige kommentarer :)

Many thanks to you who are visiting and leaving nice comments:)