Velkommen

Velkommen til bloggen min. Jeg driver med scrappbooking og lager LOer og kort.
En Lo er en fotoside som er pyntet litt mer enn en vanlig fotoside.
I bloggen kommer jeg til å legge ut noe av det jeg lager.

mandag 28. mars 2011

LO - Vi gleder oss

Enda en juleLO i vårsolen :) Tre spente barn venter på julaften... Har brukt hvit og mønsterark fra Maja Design, snøfnugg chipboard og roser. Overskriften er skjært ut med Silhuetten. Både ark og snøfnugg har fått litt sprut av Glimmermist - Silver.

3 kommentarer:

  1. Herlig LO! Fint med rødt og hvitt.

    SvarSlett
  2. Hei, og takk for sist! Hyggelig å treffe deg, selvom det tok litt tid før jeg skjønte at det var deg;) Lekker og "ren" LO du har laget. Nydelig i rødt og hvitt. Veldig stilig med Glimmermisten.
    klem fra
    Mette

    SvarSlett
  3. Så nydelig LO! Likte veldig godt det enkle oppsettet og fargekombinasjonen i rødt og hvitt, utrolig effektfullt :-)

    SvarSlett

Tusen takk til dere som er innom og legger igjen hyggelige kommentarer :)

Many thanks to you who are visiting and leaving nice comments:)