Velkommen

Velkommen til bloggen min. Jeg driver med scrappbooking og lager LOer og kort.
En Lo er en fotoside som er pyntet litt mer enn en vanlig fotoside.
I bloggen kommer jeg til å legge ut noe av det jeg lager.

onsdag 16. mars 2011

LO - Smånisser

Å ta julekortbilder av vår lille gjeng er ingen lett oppgave, derfor ble det enkeltbilder. Da fikk vi noen herlige shoots av våre smånisser...
Har brukt hvit bazzill og mønsterpapir fra Maja Design, punch fra MS, dies fra Magnolia, blomster fra Kort og Godt, metall-pynt fra KuttUt og en swirl jeg ikke husker hvor kommer fra dessverre...
Overskriften er skjært ut med Silhouetten min.


Hos Scrappehuset har de noe som heter Vi tar'n - der skal du la deg inspirere av en LO de har valgt ut. Jeg er blitt inspirert av oppsett (har snudd på mitt da), antall bilder og det å la mye av LOen gå i samme farge.

7 kommentarer:

  1. Å, så herlige smånisser du har Merethe!!
    En flott jule LO!!

    Klem Laila.

    SvarSlett
  2. For en herlig JuleLO og et veldig lekkert oppsett!!

    SvarSlett
  3. Lekker LO med nydelige julekortbilder!!

    SvarSlett
  4. Kjempekoselig. Godt å se at jeg ikke er den eneste som ikke har scarappet alle julebildene ennå!...ha ha ha ...

    SvarSlett
  5. Takk for besøk i bloggen min!!! :)

    Åååh, så søøt denne LO'en var!!!! :D

    Ja, det er ikke noe hurtigscrap med den nye teknikken min! :)
    Man må planlegge litt, hehehehe!

    SvarSlett
  6. Dette var virkelig kjempe fint, så koselig.Og barna dine er jo så utrolig søte:-)

    Klem fra Jeanette

    SvarSlett

Tusen takk til dere som er innom og legger igjen hyggelige kommentarer :)

Many thanks to you who are visiting and leaving nice comments:)