Velkommen

Velkommen til bloggen min. Jeg driver med scrappbooking og lager LOer og kort.
En Lo er en fotoside som er pyntet litt mer enn en vanlig fotoside.
I bloggen kommer jeg til å legge ut noe av det jeg lager.

torsdag 17. februar 2011

LO - Tannløs

Et viktig øyeblikk er scrappet - Daniel mistet sin aller første tann.
På denne LOen har jeg brukt - hvit og brun Bazzill, mønsterark fra Making Memories, eyelets, knapper, en billett, en lapp fra et "Casatreff-kit", metallpynt fra Tim Holtz og bølgepapp. Overskriften er skjært ut med Silhouetten.


LOen er laget til Scrapperiktes utfordring - Bølgepapp.

4 kommentarer:

  1. Så vittig bilde Merethe :)
    Stilig Lo du har laga.
    Har noen bilder av et par tannløse gutter jeg også :) Snart er vel tredjemann i gang :)
    Hils fra meg.
    Ann Elin

    SvarSlett
  2. Kjempe flott Lo du har laget :)
    Stilig mønsterark du har brukt som bakgrunn, såg igrunn litt ut som fliser.
    Flott bruk av bølgepapp!

    Takk for at du deltar på vår utfordring!
    Ha en flott helg.

    Kristine
    Scrapperiket

    SvarSlett
  3. Der var en skikkelig stolt kar, ja:)
    Veldig flott LO, og mønsterarket ble kjempeflott. Veldig fint med de små ticketene.

    Tusen takk for at du deltar!

    Linda
    Scrapperiket

    SvarSlett
  4. Stilig LO med tøft bilde, Merethe :) Likte godt bølgepappen og at du har brukt mørkebrun overskrift. Det passet så bra siden panelet bak bølgepappen var brun. God helg. Klem

    SvarSlett

Tusen takk til dere som er innom og legger igjen hyggelige kommentarer :)

Many thanks to you who are visiting and leaving nice comments:)