Velkommen

Velkommen til bloggen min. Jeg driver med scrappbooking og lager LOer og kort.
En Lo er en fotoside som er pyntet litt mer enn en vanlig fotoside.
I bloggen kommer jeg til å legge ut noe av det jeg lager.

søndag 6. februar 2011

DT - Papiravisen - Valentine

Dette kortet er mitt DT-bidrag for Papiravisen til den aller første utfordringen der. Et shabby chic-inspirert Valentinekort - noe jeg aldri hadde prøvd meg på før :)
Kortet er laget med noen av de flotte blomstene vi fikk fra Papirloftet. Arkene er hvit og brun Bazzill og prega ark fra DCWV. Stempelet er et digitalstempel fra Bugaboo Stamps. Ellers har jeg brukt: Perler, Klem-stempel fra Kreativ Hobby, punch fra MS og bånd som har fått litt farge med Promakertusjene mine. Stempelet er også farget med Promakers.

Fargene jeg har brukt:
Hud: Bluch og Ivory
Hår: Chestnut, Cocao, Cinnemon og Saffron.
Jakke og sko: Warm grey 1, 2, 3, 4 og 5.
Blomst: Ruby, Lipstick red, Apple og Meadow Green.
Bukser og slips: Acean, Sky Blue og Cool Aqua.

Stamp Something - February Digi-day.
Passion for Promarkers - Inspirational photo.
CCEE Stampers - Tools - punch.
I love Promarkers - Anything goes.
Fluoriches - Valentine.
Bunny Zoe's - Love is in the air.
Crazy 4 Challenges - Valentine

9 kommentarer:

  1. Hi Merethe, what a fantastic card. The image is so sweet and your colouring is fab. Thanks for joining us at PFP this week. Hugs, Denise x

    SvarSlett
  2. Et flott kort! Og for et artig stempeltrykk! Det har jeg aldri sett før...

    Tusen takk for besøket i bloggen min i dag! Gøy at du er med og bursdagshopper med Scrappekammeret!!

    SvarSlett
  3. great card thanks for joining us at I ♥ promarkers this week

    SvarSlett
  4. Very nice, thanks for joining us at I ♥ ProMarkers.
    xx

    SvarSlett
  5. Nice. The touch of inked edges set it off great. Thanks for taking part at I ♥ Promarkers this week.

    SvarSlett
  6. fabulous card merethe.the image is great and i love your colours and design.
    thanks for joining us this week at PFP :D

    xx coops xx

    SvarSlett
  7. Super cute!! Thank you for playing along the FTTC with us.

    SvarSlett
  8. Totally cute card Merethe! Awesome Valentine idea! Thank you for joining us at the FTTC this week! Hugs ~S~

    SvarSlett
  9. Lekkert kort, med et stilig motiv. Takk for at du deltar hos PfP denne uka :o)

    SvarSlett

Tusen takk til dere som er innom og legger igjen hyggelige kommentarer :)

Many thanks to you who are visiting and leaving nice comments:)