Velkommen

Velkommen til bloggen min. Jeg driver med scrappbooking og lager LOer og kort.
En Lo er en fotoside som er pyntet litt mer enn en vanlig fotoside.
I bloggen kommer jeg til å legge ut noe av det jeg lager.

lørdag 1. mai 2010

LO med mange bilder

I februar ble det arrangert akedag i bygda vår. Vi aka, grilla og kosa oss for mange hadde møtt opp. Det ble tatt mange bilder også den dagen, veldig mange... så det er likevel bar et lite utvalg som ble fremkaldt og tatt med på denne Loen. Arkene er fra Maja Design.

2 kommentarer:

  1. To vinterlige og flotte LOèr fra en koselig vinterdag! Dere koste dere både liten og stor tenker jeg:-) Fine minner å ha i albumet!

    Ha en fin lørdags kveld! KLem Laila.

    SvarSlett
  2. Så artig å få med så mange bilder på en gang, blir en helt egen stemning på LO'en.

    SvarSlett

Tusen takk til dere som er innom og legger igjen hyggelige kommentarer :)

Many thanks to you who are visiting and leaving nice comments:)